۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۱۶۲۳۲۸
آیت‌الله سبحانی:

غرب منافع خود را در کشتار و نا امنی جستجو می کند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله سبحانی با اشاره به بمب‌گذاری و کشتار بیگناهان در جهان از سوی غربی‌ها، گفت: غربی‌های به اصطلاح متمدن به کشورهای مظلوم سلاح می‌فرستند و با کشتن افراد بیگناه به فکر منافع خود هستند.
آيت الله سبحاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید عصر چهارشنبه، در دیدار عسگر اولادی نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعی از مسؤولان این نهاد، کمیته امداد را از اصیل‌ترین نهادهای کشور دانست و گفت: همه طبقات جامعه نسبت به این نهاد علاقه باطنی دارند.
وی با بیان این‌که همه مردم با سلائق و عقاید مختلف به کمیته امداد امام خمینی(ره) علاقه‌مند هستند، ابراز کرد: کمیته امداد چون در خدمت انسانیت و منشأ آثار و برکات فراوانی در کشور است همه به این نهاد توجه می‌کنند.
این مرجع تقلید با اشاره به آیات قرآن، کار نیک را دارای اجر و پاداش دانست و اظهار کرد: کار نیک پنهان نمی‌ماند و در دنیا یا آخرت به شخص بر می‌گردد؛ کار کمیته امداد نیز هرچند مادی و ظاهری است اما دارای معنویت و نزد پروردگار نیز از اجر و پاداش فراوانی برخوردار است.
حضرت آیت‌الله سبحانی در ادامه با بیان این‌که باید هدف خدمت به مردم باشد، خطاب به مسؤولان کمیته امداد، ابراز کرد: در کمیته امداد لباس سیاسی را از تن بیرون کرده و لباس خدمت به تن کنید؛ انسان نمی‌تواند بدون خط سیاسی باشد اما این کار بزرگ را از سیاست جدا کنید.
این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بمب‌گذاری و کشتار بیگناهان در جهان از سوی غربی‌ها گفت: غربی‌های به اصطلاح متمدن به کشورهای مظلوم سلاح می‌فرستند و با کشتن افراد بیگناه به فکر منافع خود هستند.
وی افزود: حضرت علی(ع) در نامه خود به مالک اشتر می نویسد؛ مردم دو طایفه هستند یا برادر دینی یا از نظر انسانیت با تو مشترک هستند و هر دو قابل احترام؛ موضع همه نسبت به مردم باید همین موضع حضرت باشد.
حضرت آیت‌الله سبحانی در پایان خواستار کمک کمیته امداد به جوانان معتاد شد و گفت: همان گونه که به دیگر قشرهای جامعه خدمت می‌کنید از برنامه‌های شما کمک به ترک معتادان و ایجاد شغل برای آنها باشد./927/پ202/ج
ارسال نظرات