۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۶۳۷۸۳

حاشیه های سفر احمدی‌نژاد به تبریز

خبرگزاری رسا ـ سفر احمدی نژاد و سخنرانی وی در ورزشگاه تختی تبریز با حاشیه های قابل توجهی همراه بود.
احمدي نژاد در تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، ‌محمود احمدی نژاد، رییس جمهور کشورمان امروز در دور چهارم از سفرهای استانی هیأت دولت وارد استان آذربایجان شرقی شد و پس از طی مسیر فرودگاه شهید مدنی تبریز تا ورزشگاه باغشمال این شهر به  ایراد سخنرانی در اجتماع مردم پرداخت.


احمدی‌نژاد صبح امروز  با استقبال استاندار و جمعی از مسوولان استانی وارد تبریز شد که البته آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به دلیل این‌که دیشب به تهران سفر کرده بود، در مراسم استقبال رییس جمهور در فرودگاه شهید مدنی حضور نداشت.

 

مراسم سخنرانی عمومی احمدی نژاد که با ساعتی تأخیر برگزار شد، با جملات آذری رییس جمهور در وصف علاقه به مردم آذربایجان همراه بود.

 

جمعی از مردم که از بخش ها و شهرهای تابعه استان خود را برای حضور در مراسم دیدار عمومی رییس جمهور به تبریز رسانده بودند، در میان سخنرانی با فریادهایی  خواستار رفع مشکلات منطقه ای خود بودند که رییس جمهور قول مساعد برای بررسی در جلسه هیات دولت داد.


پیش از سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی برخی از تشکل های مردمی و حزب الله تبریز با صدور بیانیه های جداگانه ای خواستار عدم حضور رحیم مشایی در تبریز شده بودند، اما مشایی امروز همراه رییس جمهور در جلسات و سخنرانی هایی عمومی حضور داشت.


بنابر این گزارش، با هماهنگی مسؤولان گروهی از عشایر استان آذربایجان شرقی در مسیر استقبال رییس جمهور با لباس محلی و سوار بر اسب، شتر و الاغ ها حضور داشتند، همچنین در مسیر  فرودگاه تا استادیوم تختی در مرکز شهر استقبال کنندگان حدود یک هزار نفر گزارش شده است؛ اتومبیل حامل رییس جمهور در میدان ساعت توقف کرد و مردم نامه هایشان را مستقیم به رییس جمهور تحویل دادند.


پبش از سخنرانی رییس جمهور، احمد علیرضا بیگی، استاندار به ارائه گزارشی از خدمات دولت در آذربایجان شرقی پرداخت و اظهار داشت: دکتر احمدی نژاد سفرهای متعددی به استان داشته اند و به خصوص در جریان زلزله اخیر همراهی دولت را شاهد بودیم و مردم استان قدردان خدمات دولت هستند.


وی با بیان این‌که25 پروژه بزرگ طرح مهر ماندگار با 25 هزار میلیارد ریال امروز به دست رییس جمهور افتتاح می شود، خاطر نشان کرد: سهم آذربایجان شرقی از صادرات نفتی دو برابر شده  و در موضوع دانشجویان نیز به 207 هزار دانشجو سهم خود را افزایش داده ایم و در مسائل مختلف شاخصه های رشد قابل توجه بوده است.
/935/پ202/ج

ارسال نظرات