۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۱۶۴۱۳۱

چهارمین جشنواره سراسری پیامک ادبی رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ‌ چهارمین جشنواره سراسری پیامک ادبی رضوی از سری برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) برگزار می‌شود.
چهارمین جشنواره سراسری پیامک ادبی رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، این جشنواره همزمان با دهه‌ کرامت و با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی به ویژه در نسل جوان، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی مرتبط با سیره ائمه اطهار (ع) به ویژه ابعاد مختلف شخصیت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و حضرت معصومه(س)، شناسایی و ارج نهادن به تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا(ع) و کمک به انتشار گسترده‌تر این آثار و استفاده از ظرفیت‌های متنوع آفرینش‌ها و کوتاه‌ نویسی‌های ادبی با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی برگزار می‌شود.


جشنواره یاد شده در محورهای تک ‌بیت‌ها و جملات ادبی با موضوع عرفانی بارگاه و صحن و سرای حضرت امام­ رضا(ع) و حضرت معصومه(س)،‌ تمثیل‌ها، رؤیا‌پردازی‌ها و صور خیال و سایر آرایه‌های ادبی در شعر و نثر و  جملات کوتاه با الهام از زندگانی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.


براساس این گزارش متن پیامکهای ارسال شده  باید به زبان فارسی و شامل تک بیت، مصرع یا جمله‌ای زیبا و تاثیرگذار باشد که برای نخستین بار آفریده شده و متن پیام باید بین 25 تا 180 کاراکتر(بدون احتساب فاصله بین کلمات و مشخصات ارسال کننده پیامک) باشد.


بنابر این گزارش، علاقه‌مندان می توانند پیامک‌های خود را تا اول شهریورماه 1392 به شماره 100038513 ارسال کنند.


چهارمین جشنواره سراسری پیامک ادبی رضوی از سوی مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع)، معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد و روابط عمومی‌های ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور برگزار می‌شود./935/د102/ب

ارسال نظرات