۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۶۵۰۲۳
کارشناس سیاسی:

گروهک‌های تکفیری بویی از اسلام نبرده‌اند

خبرگزاری رسا ـ کارشناس سیاسی حوزه گفت: گروهک‌های تکفیری و سلفی تروریست، بویی از اسلام نبرده‌اند.
نبش قبر حجر بن عدي در سوريه
سید جواد میرخلیلی، بازرس انجمن مطالعات سیاسی حوزه در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تخریب و نبش قبر حجر بن عدی، صحابی بزرگ پیامبر گرامی اسلام(ص) و یار خاص امامعلی(ع) از سوی گروه‌های تکفیری و تروریستی، این حرکات را نشانه عجز وزبونی دشمنان قسم خورده اسلام بیان کرد.
وی افزود: گروهک‌هایی همچون القاعده که دست پروده و ساخته دست خود آمریکایی‌ها هستند، امروز که در مقابل منطق اسلام دچار زبونی و حقارت شده‌اند، دست به چنین اعمال وحشیانه‌ای می‌زنند تا اربابان خود اعم از آمریکا، رژیم صهیونیستی و سایر کشورهای ضد اسلام را خشنود کنند.
میرخلیلی ادامه اظهار داشت: مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید درمقابل این حرکات شنیع، به پاخاسته و با اتحاد و همدلی، از اسلام عزیز،قرآن و صحابی رسول خدا و امیرمؤمنان دفاع کرده و اجازه تکرار چنینحرکاتی را به جیره‌خواران و مزدوران آمریکایی و صهونیستی ندهند.
این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به آیه 14 سوره بقره کهمی‌فرماید:«وَإِذَا لَقُواْ الَّذِینَ آمَنُواْ قَالُواْ آمَنَّا وَإِذَاخَلَوْاْ إِلَى شَیَاطِینِهِمْ قَالُواْ إِنَّا مَعَکْمْ؛ یعنی و چون به مؤمنان می‌رسند، می‌گویند، ایمان آورده ایم و چون با شیطان‌های خویش خلوت می ‌کنند، می‌گویند، ما با شما هستیم، ما استهزایشان می‌کنیم، گفت: این حرکات نشان دهنده این است که این گروه‌های تکفیری، بویی از اسلام نبرده‌اند.
وی با بیان این‌که گروه‌های تکفیری تظاهر به اسلام و مسلمانی می‌کنند، خاطرنشان کرد: این افراد در دلشان نفاق دارند، چرا که توهینبه صحابه و یاران خاص پیامبر اعظم(ص) و مولای متقیان، توهین به رسول خداست.
میرخلیلی در پایان از تمامی مسلمانان در سراسر جهان خواست تا در مقابله با این حرکات خبیثانه گروهک‌های تکفیری و سلفی تروریست که حتی به نوجوانان و کودکان خردسال نیز رحم نمی‌کنند و آشکارا به مقدسات دینی توهی نو اهانت می‌کنند، ایستاده و اجازه تکرار چنین حرکات بی‌شرمانه‌ای را به آنها ندهند./907/ت303/ج
ارسال نظرات