۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۱۷۰۵۴۵
سعید جلیلی:

کاندیدای دولت نیستم، سرباز ولایتم

خبرگزاری رسا ـ سعید جلیلی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، گفت: خداوند روزی را نیاورد که از خط ولایت منحرف شوم، من کاندیدای دولت نیستم بلکه سرباز ولایت و رهبری هستم.
دکتر سعيد جليلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از اردبیل، سعید جلیلی، کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری، ظهر امروز در دیدار با امام جمعه اردبیل، گفتمان خود را گفتمان ولایتمداری و ارزشمندی خواند و گفت: من در هدفم صادق هستم و امیدوارم این وجه تمایز من با دیگر کاندیداها همواره جاودان و ماندگار بماند. 

 

وی افزود: راه اصلی من ولایتمداری و ارزش مداری است و هرگز کوچک ترین انحرافی از این مسیر پیدا نخواهم کرد و معتقدم انحراف از مسیر ولایت اشتباهی بزرگ است.
 

جلیلی خاطرنشان کرد: برای نشان دادن ولایتمداری خود، در همان ابتدای ورود به استان اردبیل با نماینده ولی فیقه دیدار کردم تا عهدی را که با مردم بر سر اطاعت پذیری از ولایت بسته ام، ثابت کنم.
 

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری، ولایت پذیری را، عمل به فرامین ولایت دانست و گفت: اگر دچار انحراف وکج روی از اهدافم شدم، مردم بدون تعارف مرا مواخذه کنند، چون در راه ولایتمداری با هیچ کس تعارف ندارم.
 

وی خود را سرباز ولایت و رهبری خواند و تصریح کرد: خداوند روزی را نیاورد که از خط ولایت منحرف شوم، من کاندیدای دولت نیستم بلکه سرباز ولایت و رهبری هستم.

 

نشست صمیمی با جانبازان دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از اردبیل، سعید جلیلی، همچنین عصر امروز در نشست صمیمی با جانبازان دفاع مقدس در اردبیل، استفاده از ظرفیت ایثارگران در عرصه های مختلف اداره کشور را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: نباید اجازه داد ظرفیت ها و توانمندی های مدیریتی جانبازان و ایثارگران جامعه با خانه نشینی و رکود پایمال شود.
 

وی افزود: دوری از رویکرد ایثارگرانه و خانه نشینی بخشی از ایثارگران و جانبازان باعث شده که امروز کشور دچار مشکلات اقتصادی، تورم و گرانی شده و آسیب های مختلفی کشور را تهدید کند.
 

جلیلی پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را حاصل همیت، غیرت، ایثار و ایمان قوی ایثارگران دانست و گفت: اگر امروز نیز ایثارگران همچون سال های دفاع مقدس در صحنه های مختلف کشور حاضر باشند می توان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی عظیمی خلق کرد.
 

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: اگر بنده رییس جمهور شوم قطعا از توانمندی ها و ظرفیت های ایثارگران عزیز در رونق دادن به صنعت، اقتصاد، کشاورزی، فرهنگ و دیگر عرصه ها استفاده خواهم کرد.
 

وی با درخواست از ایثارگران برای حضور در صحنه های مختلف حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، خاطرنشان کرد: جانبازان و ایثارگران با به نمایش گذاشتن دلباختگی خود به انقلاب و نظام، ظرفیت های خود را برای اعتلای کشور اسلامی ایران به کار گیرند.
 

جلیلی، هنر دولت آینده را بستر سازی برای استفاده از ظرفیت های ایثارگران خواند و تصریح کرد: با استفاده از توانائی ها و ظرفیت های معنوی این عزیزان می توان در تاریخ کشور خوش درخشید و باعث اعتلای کشور شد. /937/پ201/ج

ارسال نظرات