۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۷۲۲۲۲
امام جمعه موقت دامغان:

بهترین قدردانی رییس جمهور خدمت صادقانه و بی وقفه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت دامغان بهترین قدردانی رییس جمهور منتخب و اعضای برگزیده دوره چهارم شوراهای اسلامی از حضور حماسی مردم را خدمت صادقانه و بی وقفه دانست.
مدير مدرسه علميه امام محمد باقر دامغان

حجت الاسلام محمد حسن رستمیان، امام جمعه موقت دامغان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، اظهار داشت: بهترین قدردانی رییس جمهور منتخب و اعضای برگزیده دوره چهارم شوراهای اسلامی از حضور حماسی مردم، خدمت صادقانه و بی وقفه است.

وی ضمن تبریک به حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهور منتخب و منتخبان شوراهای اسلامی اظهار داشت: منتخب ملت اکنون رییس جمهور همه ایرانیان است مردم همه باید از او حمایت کنند و وی نیز خود را در مقابل تمامی ملت ایران مسؤول بداند به وعده هایی که داده عمل کند و به اعتماد مردم پاسخ مثبت دهد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) دامغان افزود: تا به حال تکلیف ثبت نام نامزدها، احراز صلاحیت شورای نگهبان، رقابت سالم و انتخاب اصلح و حضور حماسی بود اما اکنون تکلیف رفاقت و خدمت پیش روی همگان است.

حجت الاسلام رستمیان تصریح کرد: ملت ما با شرکت کم نظیرخود در انتخابات به دنیا پیام دادند، در مسیری که انتخاب کرده اند ثابت قدمند و حتی با فشارهای اقتصادی دست از ارزش های انقلاب، شهدا و رهبری بر نخواهند داشت تا روزی که این انقلاب را با قیام مهدی موعود (عج) پیوند دهند.

وی بیان داشت: منتخبان ملت در خاطر داشته باشند این مردم همان طور که آنان را برگزیده اند بر اعمالشان نظارت خواهند داشت و توقع دارند حرکتشان بر مبنای اصل انقلاب اسلامی یعنی مقابله با مستکبران باشد و اهداف راهبردی نظام جمهوری اسلامی، قانون اساسی و انجام خواست رهبری برایشان مقدم بر همه خواست ها باشد./938/ت302/ب

ارسال نظرات