۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۱۷۴۴۴۵

ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه کاشان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کاشان گفت: در طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان با فراهم شدن برنامه های فرهنگی و معرفتی ارزشمند در سال گذشته، امسال با استقبال بیشتری روبرو شده است.
حجت الاسلام خادميان

حجت الاسلام عباس خادمیان، مسؤول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: طرح ضیافت اندیشه ماه مبارک رمضان در دانشگاه کاشان که همه ساله با استقبال اساتید دانشگاه روبرو می شود امسال نیز برگزار می‌شود و هم اکنون بیش از یکصد نفر از اساتید دانشگاه کاشان موفق به ثبت نام در این دوره شده‌اند و از دانشگاههای پیام نور، علوم پزشکی و آزاد اسلامی نیز داوطلبانی برای ثبت نام در این دوره اعلام آمادگی کرده‌اند.

 

وی ظرفیت اجرای طرح ضیافت اندیشه در کاشان را یکصد نفر اعلام کرد و گفت: با توجه محدودیت هایی که وجود دارد ثبت‌نام براساس اولویت بندی انجام می شود.

 

حجت الاسلام خادمیان، اخلاق حرفه ای و علم و دین را دو موضوع در نظر گرفته شده امسال در طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان نام برد و افزود: ضافیت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان در دهه اول ماه مبارک رمضان تا نیمه این ماه در دو نوبت صبح و عصر همراه با چند شب ضیافت افطاری و همچنین ضیافت افطاری همراه با خانواده اساتید برگزار می شود.

 

حجت الاسلام خادمیان، استقبال از طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان در ماه مبارک رمضان در سال جاری را نسبت به سالهای گذشته رو به رشد و ارزشمند دانست و گفت: با فراهم شدن برنامه های فرهنگی و معرفتی این طرح در سال گذشته ، امسال با استقبال بیشتری روبرو شدیم.

 

وی اظهار امیدواری کرد با اجرای برنامه های قرآنی، نماز جماعت و تفسیر قرآن که امسال برای طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان در نظرگرفته شده است، فضایی معنوی و ملکوتی در دانشگاه کاشان ایجاد شود. 

 

حجت الاسلام خادمیان یکی از مزایای شرکت در طرح ضیافت اندیشه را ارتقای اساتید دانست و گفت: علاوه بر امتیاز ارتقای اساتید در طرح ضیافت اندیشه، آنچه اساتید نیز بر آن اذعان دارند،  احساس نیازی است که در این زمینه وجود دارد./939/پ203/ع 

ارسال نظرات