۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۱۷۶۳۷۰

دوره های آموزشی مهارتی حوزه علمیه خراسان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دوره های آموزشی علمی مهارتی ویژه طلاب و حوزویان مشهد برگزار می شود.
دوره آموزشي

حجت الاسلام مسعود قاسمی، مدیر مرکز آموزش علمی مهارتی حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد به تشریح دوره های مهارتی این مرکز پرداخت و گفت: در این مرکز، کلاس های متنوعی در زمینه صوت و لحن و روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، و دوره های مهارتی طراحی دوخت، خیاطی، ورد، تایپ حرفه ای، سیاه قلم، نقاشی، رنگ روغن، شیرینی پزی و آشپزی، خودآرایی، قلاب بافی، گلیم بافی، تابلوفرش ویژه بانوان برگزار می شود.

 

وی با بیان این که کلاس های الکترونیک و تعمیر وسایل ارتباطی ویژه آقایان نیز در این مرکز دایر است، افزود: دوره مهارت رایانه، فناوری اطلاعات، مکالمه زبان، وبلاگ نویسی، خوشنویسی، گرافیک و تکنیک های موفقیت نیز به صورت مشترک برای خواهران و برادران برگزار می شود.

 

حجت الاسلام قاسمی، مجموع رشته های آموزشی این مرکز را 36 رشته عنوان و تصریح کرد: در طول سال و هر زمان که تعداد شرکت کنندگان به حد نصاب برسد کلاس ها برگزار می شود. دوره تابستان نیز از پنجم تیرماه آغاز شده است.

 

مدیر مرکز آموزش علمی مهارتی حوزه علمیه خراسان ابراز داشت: دو شعبه دیگر این مرکز در مجتمع ثامن واقع در بلوار موسوی قوچانی و مدرسه علمیه حضرت فاطمه معصومه(س) واقع شده است.

 

وی با اشاره به این که مرکز آموزش مهارتی حوزه از سال 90 به منظور ایجاد محیطی مناسب برای خانواده طلاب تشکیل شده است، افزود: تاکنون بیش از سه هزار هنرآموز به صورت کامل و کاربردی در این مرکز آموزش دیده اند به گونه ای که اکنون بسیاری از این هنرآموزان در رشته های خود مشغول به کار شده اند.

 

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به هزینه بسیار پایین این دوره ها نسبت به آموزشگاه های آزاد، گفت: این دوره ها ویژه طلاب و بستگان درجه یک آنان است.

 

مدیر مرکز آموزش علمی مهارتی حوزه علمیه خراسان خاطرنشان کرد: با توجه به این که آموزش های این مرکز مطابق استانداردهای فنی وحرفه ای است، درصدد هماهنگی با سازمان فنی و حرفه ای جهت ارائه گواهینامه این سازمان به هنرآموزان این مرکز هستیم./930/ت303/ب

ارسال نظرات