۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۷۹۰۸۸
مدیر استانی حوزه علمیه مازندران:

شیعه تنها نجات دهنده خط فکری جهان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه مازندران گفت: دنیای غرب همه مذاهب اسلام را مورد بررسی قرار دادند و به این نتیجه رسیدند که تنها مذهبی نجات دهنده خط فکری جهان خواهد بود، شیعه است.
حجت الاسلام ابوالقاسم طاهري، مدير حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر استانی حوزه علمیه مازندران شب گذشته در مراسمی که به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجدالرسول نکا برگزار شد به موضوع اسلام ستیزی از سوی غرب اشاره کرد و گفت: مهم ترین دلیل اسلام ستیزی از سوی استکبار جهانی قدرت بی بدیل اسلام ناب در دنیا است.

 

وی با اشاره به این که پاپ رهبر کاتولیک جهان سال 1972 مسیحیت را در یک تابوت طلایی قرار دادند و از بالای نقطه ای مرتفع به آن دست تکان می داد، افزود: اما امروز می بینیم که دیگر اثری از دین مسیحیت نیست و کاملاً در حاشیه قرار دارد.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران ادامه داد: در سال 1972 پاپ در سفری به هند گفته بود در قرن 19 قاره سیاه را مسیحی خواهیم کرد و کل قاره آفریقا را خواهیم گرفت.

 

حجت الاسلام طاهری خاطرنشان کرد: رهبر کاتولیک جهان گفته بود که در قرن بیستم باید کل قاره سبز باید مسیحی شود یعنی می خواستند حکومت در قاره سبز را نیز از آن خود کنند.

 

وی با بیان این که آنها برنامه ریزی کرده بودند تا قرن بیستم دین مسیحیت را در جهان گسترش دهند، تصریح کرد: اما پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران افکار دنیا را متوجه یک قدرت جدید کرد که همان بازگشت دوباره به دین بود.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که مستکبران عالم در این چند سال از عمر انقلاب هر کاری کردند تا مانع از تحقق اهداف انقلاب شوند، ادامه داد: اما همه تلاش های آنها نتوانست مانع از گسترش گفتمان انقلاب در دنیا شود.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که امروز گفتمان انقلاب ملت ایران در همه دنیا گسترش یافته است، گفت: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی نهضت جدید بازگشت دوباره به دین آغاز شده است.

 

وی ادامه داد: دنیای غرب همه مذاهب اسلام را مورد بررسی قرار دادند و به این نتیجه رسیدند که تنها مذهبی نجات دهنده خط فکری جهان خواهد بود، شیعه است.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که دنیای غرب به این نتیجه رسیده است که دین اسلام تنها دینی است که برای بشریت نجات دهنده خواهد بود، افزود: اما سیاسیون آنها در برابر این مسأله موضع گرفتند.

 

حجت الاسلام طاهری در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت سوریه و تلاش آمریکایی ها برای سرنگونی حکومت بشار اسد اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها گفته بودند دو ساله سوریه را در اختیار خواهند گرفت، اما سی ماه گذشته آنها نتوانستند کاری از پیش ببرند.

 

 

وی با بیان این که این تلاش های آمریکایی ها تنها مبارزه و مقابله با اسلام ناب است، بیان داشت: همه تلاش غربی ها در سال های اخیر برای تضعیف و نابودی اسلام به کار گرفته است که با شکست مواجه شدند.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به مسأله قدس و فلسطین اشاره کرد و با بیان این که مسأله فلسطین مهم ترین موضوع جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند، روز قدس اصل اسلام است و این نشان دهنده اهمیت و جایگاه این روز است.

 

حجت الاسلام طاهری بر حضور گسترده آحاد جامعه اسلامی در این روز مهم تأکید کرد و گفت: آزادی قدس شریف مهم ترین آرمان جهان اسلام است که تنها با وحدت و همدلی مسلمانان جهان محقق خواهد شد.

 

وی با تأکید براین که روز قدس روز پیامبر اسلام است، گفت: پیامبر گرامی اسلامی باید نمامس زنده بماند تا اسلام زنده بماند چون ایران به نام اسلام در دنیا اقتدار و عظمت دارد و حزب الله به برکت اسلام پیروز است./950/پ202/س

ارسال نظرات