۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۸۱۶۷۱
سعیدی:

مجلس برای حل مشکلات اقتصادی عزم جدی دارد

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس رأی اعتماد نمایندگان به وزرای پیشنهادی دولت را نشان از عزم جدی و راسخ مجلس برای حل مشکلات اقتصادی دانست.
محمداسماعيل سعيدي، منتخب مردم تبريز در انتخابات نهم مجلس


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع کارکنان بسیج سپاه ناحیه غدیر تبریز اظهار داشت: اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی دولت نشان از عزم مجلس به حل مشکلات اقتصادی داشت، که این روند تعاملی در آینده نیز تداوم خواهد داشت.


وی با بیان این‌که مهمترین دغدغه نمایندگان مجلس و دولتمردان در کنار مسائل فرهنگی، بهبود وضعیت معیشتی مردم است، افزود: نمایندگان مجلس با توجه به سابقه اقتصادی وزرای پیشنهادی دولت یازدهم برای حل مشکلات اقتصادی کشور در کنار تخصص و تعهد آنها رأی اعتماد دادند.


سعیدی با بیان این‌که رأی اعتماد به اکثر وزرای پیشنهادی دولت مکمل حماسه سیاسی ملت در 24 خرداد بود، خاطرنشان کرد: باید در نظر داشت که حماسه بزرگ ملت در انتخابات ریاست جمهوری علیرغم تبلیغات گسترده دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رأی بوده است.


نماینده مردم تبریز در مجلس ادامه داد: دشمن سعی داشت با پررنگ جلوه دادن مشکلات اقتصادی، حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کند، اما بر خلاف انتظار و تصور مستکبران مردم ولایت مدار سراسر کشور بار دیگر شکوه خود را به رخ دشمنان کشیدند و یادآور شدند که دست از آرمان انقلابی خود بر نمی دارند.


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با تحلیل اوضاع سیاسی حاکم بر منطقه و بررسی اجمالی مسایل اخیر کشور مصر اظهار داشت: علت اصلی و مهم شکست دولت محمد مرسی، تحلیل اشتباه اخوان المسلمین و حمایت از گروه های سلفی و تروریستی بوده است.


وی با بیان این‌که امروز معادلات به نفع دولت سوریه و جبهه مقاومت رقم خورده است، گفت: این امر تنها در سایه وعده الهی و تلاش جوانان سوریه رقم خورده است، به یقین ایستادگی و مقاومت در راه آرمان و هدف اسلامی تنها راه مقابله با مداخله استعمارگران در امور داخلی هر کشور است.


سعیدی در پایان با تأکید بر اهمیت بصیرت، وحدت و ولایت‌مداری برای حفظ و تداوم ارزش های انقلاب اسلامی ایران افزود: تبعیت محض از ولایت رمز سعادت دنیا و آخرت و شکست دشمنان نظام اسلامی است، امروز همه تلاش دشمن برای تضعیف شأن و جایگاه ولایت فقیه معطوف شده است./935/پ202/ج

ارسال نظرات