۰۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۸۲۲۹۱
امام جمعه همدان:

برخی حکام عرب بیش از غربی‌ها شکست سوریه را می‌خواهند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به تمایل برخی حکام منطقه برای حمله به سوریه گفت: با وجود همسایگی حکام منطقه با سوریه، آن‌ها تمایل بیشتری برای حمله به این کشور نسبت به غرب دارند.
آيت الله طه محمدي، امام جمعه همدان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان، یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت و با اشاره به ورود تروریست‌ها به سوریه و قتل عام مردم مظلوم آن کشور، اظهار داشت: چرا کشورهای مسلمان برای دفاع از سوریه اقدامی نمی‌کنند.

 

امام جمعه همدان عنوان کرد: یک عده انسان که در خواب هستند به سوریه رفته‌اند و می‌خواهند که مردم سوریه را به زور مسلمان کنند آیا اسلام می‌گوید که مردم را باید به خاک خون کشید.

 

آیت الله غیاث الدین طه محمدی در ادامه حس ریاست طلبی را در کشور مسأله‌ای ناپسند خواند و بیان داشت: افرادی که خود را برای رسیدن به مقام به هر آب و آتشی می‌زنند از گرگ‌های خون خوار بدتر هستند.

 

وی فرازهایی از جلد 47 کتاب بحارالانوار را هم ایراد کرد و گفت: در این کتاب همه والایی‌ها، عظمت، ایمان، علم، سیاست و هزاران هزار نقاط مثبت که بشریت باید یاد بگیرد وجود دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان  همدان در خصوص برخی حکام منطقه و رغبت زیاد آن‌ها برای حمله به سوریه تأکید کرد: حکام منطقه بیش از غربی ها برای حمله به سوریه عجله دارند.

 

وی در خطبه‌ دوم شکوه عاشورایی هیأت‌های مذهبی را در روز شهادت امام صادق(ع) مهم خواند و با اشاره به این‌که اکنون دو شهر جورقان و مریانج  هم دارای نماز جمعه هستند، تأکید کرد:  نماز جمعه شهر همدان با وجود این‌که دو نماز جمعه از آن منشعب شده است به جرأت می‌گویم که اگر باشکوه‌تر از نماز جمعه اوایل انقلاب نباشد کمتر هم نیست./957/پ202/س

ارسال نظرات