۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۱۸۲۷۶۱

ارسال 600 مقاله علمی به دبیرخانه کنگره بین‌المللی امامزادگان

خبرگزاری رسا ـ بیش از 600 مقاله علمی از داخل و مقالاتی از دانشگاه‌های معتبر کشورهای استرالیا، تاجیکستان، عراق، ترکیه، افغانستان، قرقیزستان و انگلستان به دبیرخانه علمی کنگره بین‌المللی امامزادگان ارسال شد.
امامزادگان زينب خاتون و هاشم در شهر کهک قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری کنگره بین المللی امامزادگان، این کنگره بین‌المللی برای نخستین بار در کشور به همت سازمان اوقاف و امور خیریه و با همکاری اداره کل اوقاف استان اصفهان و دانشکده تاریخ دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

براساس گزارش دبیرخانه علمی نخستین کنگره بین‌المللی امامزادگان، در مهلت ارسال چکیده مقالات، بیش از 600 چکیده مقاله به دبیرخانه علمی کنگره ارسال شد که از این تعداد حدود 400 مقاله برای رفتن به مرحله داوری مجاز شناخته شد که روی هر مقاله دو بار داوری می‌شود و در صورت نیاز به داوری بیشتر یک اثر، به مرحله سوم و یا چهارم داوری نیز می‌رود.

این گزارش می‌افزاید: هفت مقاله خارجی به دبیرخانه کنگره از کشورهای استرالیا، تاجیکستان، عراق، ترکیه، افغانستان، قرقیزستان و انگلستان ارسال شده است.

براساس اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه مقالاتی که به کنگره بین‌المللی امامزادگان ارسال شده به کتاب و لوح فشرده تبدیل خواهد شد.

همچنین در این کنگره از 50 نفر از برگزیدگان هیئت امنای امامزادگان سراسر کشور تجلیل به عمل خواهد آمد.

لازم به ذکر است، کنگره بین‌المللی امامزادگان روزهای 19 تا 20 شهریورماه سال جاری در سالن شهدای ارتش اصفهان برگزار می‌شود و از صاحبان مقالات برتر کنگره با حضور مسئولان عالی کشور تجلیل به عمل می‌آید./966/د102/ی

ارسال نظرات