۲۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۸۴۰۳۰

خراسان جنوبی به گلاب ناب حرم رضوی عطرآگین شد

خبرگزاری رسا - همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) و دهه کرامت خدام حرم رضوی با حضور در میان مردم خراسان جنوبی حال هوای مردم استان را به گلاب ناب حرم رضوی عطر آگین کردند.
دهه کرامت

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از بیرجند با ورود خدام حرم رضوی به استان تاکنون بیش از 75 برنامه فرهنگی برگزار شده و یا این برنامه ها در حال برگزاری است.

 فرهنگ سازی امید و شادابی ملی، زمینه سازی گسترش و نشر ارادت و محبت به آستان ائمه اطهار(ع) و معارف ناب موجود در سنت و سیره رضوی با بهره مندی از ظرفیتهای آستان قدس، مشارکت نهادهای ملی و ترغیب و حمایت از حرکتهای مردمی  از مهم ترین اهداف برگزاری این برنامه در استان است.

خدام حرم رضوی صبح امروز با ایتام استان دیدار داشتند و پس از آن  در مراسم پیاده روی خانوادگی شرکت کرده و پیام ارادت خدام حرم رضوی را به مردم اعلام کردند.

 دیدار با بیماران بیمارستان امام رضا و بیمارستان ولی عصراز دیگر برنامه های خدام  بود که موجی از شور، نشاط  و اشتیاق را در میان بیماران و خانواده های آن ها ایجاد کرد.

 خدام حرم رضوی همچنین با مددجویان کانون اصلاح و تربیت و زندانیان زندان مرکزی بیرجند دیدار کرده و پس ازآن به ملاقات سالمندان استان رفته و پیام رسانن مهربانی امام هشتم در میان آنها شدند.

 همچنین پیش از ظهر امروز با حضور خدام حرم رضوی از ضریح حرم بی بی زینب خاتون خواهر گرامی امام رضا (ع) پرده برداری شد.

حضور در آستانه امام زادگان شهدای باقریه و شرکت در مراسم تکریم امام زادگان استان، اهتزاز پرچم حرم رضوی در محل امام زادگان باقریه، حضور در جشن های شهرستان تازه تاسیس خوسف، بازدید از آرمگاه ابن حسام خوسفی شاعر حماسه سراس بزرگ ایرانی، حضور در میان سربازان قرارگاه محمدرسول ا لله ، عطر افشانی گلزار شهدای بیرجند و دیدار با خانواده های شهدا و حضور در جشن کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی از دیگر برنامه های خدام حرم رضوی بود که عصر و شب پنجشنبه در استان انجام شد./968/پ202/ی

ارسال نظرات