۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۱۸۶۲۶۰
آیت الله نمازی:

مردم آمریکا بهره‌مندی از انرژی صلح آمیز هسته‌ای را حق ایران می دانند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: در نظرسنجی های صورت گرفته 74 مردم آمریکا مشخص استفاده ایران از انرژی صلح آمیز هسته ای را حق مردم و نظام اسلامی دانسته و نتیجه این نظرسنجی پیروزی دیپلماسی ایران در بین ملت های دنیا است.
آيت الله نمازي امام جمعه کاشان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی‌ امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان در مسجد حبیب بن موسی(ع) این شهرستان اظهار داشت: بعد از مجمع عمومی سازمان ملل متحد، جهان بر موفقیت جمهوری اسلامی در صحنه بین المللی اعتراف کرد.
 
وی با اشاره به سفر عجولانه نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس به نیویورک گفت: نتانیاهو در سفر خود به نیویورک  و سازمان ملل و همچنین در دیدار با رئیس جمهوری آمریکا خواهان برخورد با جمهوری اسلامی شد و رئیس جمهور آمریکا نیز همچون سال های گذشته با ادعای این که تمامی گزینه ها از جمله حمله نظامی به ایران همچنان بر روی میز است جواب نخست وزیر اسرائیل را داد.  
 
امام جمعه کاشان همچنین اظهارات نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اسرائیل در مجمع عمومی سازمان ملل را نشانه عصبانیت این رژیم از ایران دانست و افزود: بیشتر تحلیلگران پیروز این میدان دیپلماتیک را ملت ایران و جمهوری اسلامی اعلام کردند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری افزود: در نظرسنجی های صورت گرفته 74 مردم آمریکا مشخص استفاده ایران از انرژی صلح آمیز هسته ای را حق مردم و نظام اسلامی دانسته و نتیجه این نظرسنجی پیروزی دیپلماسی ایران در بین ملت های دنیا است.  
 
آیت الله نمازی همچنین تصمیم مقامات کشورهای غربی را برای مقابله با حجاب اسلامی بانوان مسلمان را نشانه ترس و هراس دولت های کشورهای غربی از توسعه و گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی در جوامع بشری دانست و گفت: زینت زنان مسلمان حجاب است. 
 
عضو جامعه مدرسین حوره علمیه قم  در ادامه برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالیشویان مردم فین کاشان در مشهد اردهال را نشانه ولایت مداری مردم منطقه کاشان دانست و با تقدیر از حضور پرشور مردم منطقه کاشان در مراسم به بیان چگونگی شهادت حضرت و حرکت مردم فین کاشان به طرف مشهد اردهال و حمایت از ولایت پرداخت.
 
 
آیت الله نمازی همچنین با تبریک روز آتش نشانی و هفته نیروی انتظامی، با قدردانی از تلاش های شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی بر جدییت آنان برای ایجاد نظام و امنیت در جامعه تأکیدکرد./939/پ202/س
ارسال نظرات