۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۱۸۸۸۴۵
آیت الله حیدری:

خوزستان به فعالیت 20 هزار حسینیه افتخار می کند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری با بیان این که شخصیت جامعه بدون داشتن هویت مشخص پایدار نخواهد بود، اظهار داشت: وجود بیش از 20 هزار حسینیه در استان خوزستان که مسأله ای بی نظیر در کشور است نشان از عمق ولایت پذیری مردم این دیار را بازگو می کند.
آيت الله حيدري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته در دومین همایش بین المللی ولایت که در آبادان در حال برگزاری است، بیان داشت: آبادان شهری است که به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفت و مردم ولایتمدار این شهر همواره نشان دادند که در مسیر آرمان های نظام اسلامی حرکت می کنند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که کارنامه مردم آبادان در طول هشت سال دفاع مقدس و جریان شکست حصر آبادان درخشان است، خاطر نشان کرد: امروز نیز مردم این شهر در رکاب رهبر معظم انقلاب حرکت می کنند.ن

همایش ولایت نشان دهنده هویت عشایر خوزستان است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برگزاری همایش دو روزه ولایت در خوزستان اظهار داشت: برگزاری چنین همایش هایی نشان دهنده هویت عشایر استان است.

آیت الله حیدری همایش ولایت را شناسنامه مردم خوزستان دانست و خاطر نشان کرد: در این مجالس است که مردم استان خوزستان با حضور پرشور ولایتمداری خود را به نمایش می گذارند.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان با بیان این که شخصیت جامعه بدون داشتن هویت مشخص پایدار نخواهد بود، اظهار داشت: هویت اجتماعی عشایر 4 عنصر اساسی دارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: هویت اجتماعی عشایر خوزستان، اسلام، تشیع، ایرانی بودن و عرب بودن است.

امام جمعه موقت اهواز خاطر نشان کرد: مسأله ولایت روح تشیع و بارزترین نشانه مردم خوزستان در کشور و جهان است.

آیت الله حیدری به ورود تشیع به کشور از دروازه خوزستان اشاره و تصریح کرد: این مسأله به معنای پذیرش اسلام و ولایت با تمام شوق و میل از سوی مردم خوزستان است.

وی با اشاره به ورود امامزادگان به کشور از دروازه خوزستان اظهار داشت: وجود خوزستان به عنوان مرز ارتباطی خاندن پیامبر(ص) سبب شد ولایت پذیری مردم استان عمق بیشتری پیدا کند.

 امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: وجود بیش از 20 هزار حسینیه در استان خوزستان که مسأله ای بی نظیر در کشور است نشان از عمق ولایت پذیری مردم این دیار را بازگو می کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود به دسیسه های دشمن علیه مردم خوزستان اشاره کرد و افزود: دشمن سعی دارد با شبکه های ماهواره خود چهره ای غیر واقعی از عشایر و مردم خوزستان به جهانیان نشان دهد./9464/پ202/س

ارسال نظرات