۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۹۰۱۱۵

عامل انفجار سفارت ایران کیست؟

خبرگزاری رسا ـ یک قانونگذار حزب الله می‌گوید: رژیم اشغالگر قدس و عربستان سعودی احتمالا عامل حملات تروریستی در مقابل سفارت ایران در بیروت، پایتخت لبنان هستند.
انفجار بمب در مقابل سفارت ايران در بيروت

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا و به نقل از پایگاه خبری پرس؛ پس از قبول مسئولیت بمب گذاری بیروت، در مقابل سفارت ایران، از سوی گردان های عبدالله عزام وابسته به القاعده، نوار السحیلی، قانون گذار حزب الله گفت: کسانی که با راه حل سیاسی برای بحران سوریه مخالفند، عامل این حملات تروریستی هستند و آنها کسانی نیستند جز رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی.

 

کارشناس مسائل سیاسی خاورمیانه در این باره گفته است: این احتمال وجود دارد که با توجه به پیروزی های حزب الله در جنگ با تروریست های سوریه و موفقیت های سیاسی ایران در مانع شدن از جنگ خارجی علیه سوریه، رژیم صهیونیستی و عربستان بسیار خشمگین باشند و برای تلافی جویی اقدام به این اعمال مذبوحانه بزنند. 

 

 

بنا به گفته منابع؛ دو انفجار در مقابل سفارت ایران در بیروت صورت گرفت. انفجار اول زمانی رخ داد که یک بمب گذار در مقابل دروازه سفارت بمب خود را منفجر کرد و بعد از آن نیز در فاصله چند متری از سفارت خودرویی بمب گذاری شده منفجر شد./1420/ 1409/ح

ارسال نظرات