۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۹۰۱۴۴
با پیام رهبر معظم انقلاب؛

کنگره بین المللی علامه ابن شهر آشوب ساروی آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ کنگره بین المللی علامه ابن شهرآشوب ساوری صبح امروز در ساری آغاز به کار کرد.
کنگره بين‌المللي ابن شهر آشوب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، کنگره بین المللی علامه ابن شهرآشوب ساروی دقایقی قبل با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی از سوی آیت الله رسولی محلاتی و با حضور حضرات آیات نظری، طبرسی، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، ائمه جمعه، میهمانان داخلی و خارجی در ساری آغاز به کار کرد.

  

بر اساس این گزارش، قرائت پیام تصویری حضرت آیت الله جوادی آملی و قرائت پیام حضرت آیت الله سبحانی نیز از دیگر برنامه های این کنگره است.

 

این گزارش می افزاید، رونمایی از کتاب های چاپ شده از سوی کنگره و تمبر یاد بود ابن شهرآشوب از جمله مهم ترین برنامه های جنبی کنگره بین المللی ابن شهرآشوب ساروی است.

 

در کنگره بین المللی علامه ابن‌شهرآشوب ساروی، اندیشمندان جهان عرب از کشورهای سوریه، لبنان، پاکستان، افغانستان و نیویورک نیز به کنگره مقالاتی ارائه دادند و برای حضور در آن دعوت شدند.

 

بیش از 117 مقاله در نخستین کنگره بین المللی علامه ابن‌شهرآشوب ساروی مازندرانی در مدت سه روز در ساری و قم ارائه می‌شود.

 

به گزارش رسا، آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله آملی لاریجانی، رییس قوه قضائیه و  استاندار مازندران نیز در این کنگره بین المللی سخنرانی خواهد کرد.

 

گفتنی است، کنگره بین المللی ابن شهرآشوب ساروی از امروز به مدت دو روز در ساری و یک روز نیز با سخنرای حضرت آیت الله جوادی آملی در مدرسه دارالشفاء قم برگزار خواهد شد./950/پ202/ب

ارسال نظرات