۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۹۷۰۵۶
آیت الله موسوی جزایری:

انقلاب اسلامی استخوانی در گلوی دولت‌های غربی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان پیروزی انقلاب را به استخوانی در گلوی غربی ها به ویژه آمریکا تشبیه کرد و گفت: آمریکا از این که انقلاب با هزینه های کم به پیروزی رسید غضبناک است.
آيت الله موسوي جزايري ، نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در یادواره کشوری شهید موسی اسکندری، با بیان این که ملت ایران امروز بر سر سفره گسترده شهدای انقلاب و دفاع مقدس نشسته اند، ابراز داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران به عنایت وجود ذکر شهدا و جانفشانی آنها مصونیت خویش را حفظ کرده است.

وی به دهه فجر و سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران و اراده مستحکم و معنوی امام و مردم اشاره کرد و گفت: با توجه به انقلاب های جهان نهضت اسلامی ایران با هزینه های کم مادی به پیروزی خود دست یافت.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که در انقلاب الجزایر و شیلی هزاران نفر کشته شدند، تأکید کرد: انقلاب اسلامی با تلافات جانی کمی به پیروزی رسید و این مهم برای جهان غرب سنگینی بزرگی بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان پیروزی انقلاب را به استخوانی در گلوی غربی ها به ویژه آمریکا تشبیه کرد و گفت: آمریکا از این که انقلاب با هزینه های کم به پیروزی رسید غضبناک است.

امام جمعه اهواز با بیان این که تحمیل کردن جنگ علیه ملت ایران به مدت هشت سال انتقام آمریکایی ها از مردم مظلوم این کشور بود، تصریح کرد: انتقام و خشونت غربی ها در جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق نمایان تر شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه تأکید کرد: دولت های غربی و عربی با دادن انواع سلاح های پیشترفته به صدام و تحریک وی برای حمله به ایران خواستار بودند که هزینه های سنگینی را علیه نظام جمهوری اسلامی تحمیل کنند.

استاد درس خارج فقه و اصول با اشاره به صدام با تحریک اربابان خود از مواد شیمیایی که در جوامع بین المللی ممنوع است علیه ملت ایران استفاده کرد، افزود: صدام ذات پستی داشت که نه تنها علیه ملت ایران بمباران شیمیایی را انجام بلکه بر مردم کشور خویش هم این جنایت دردناک را عملی کرد.

امام جمعه اهواز با بیان این که تاکنون آمریکا از کشور و ملت ایران دست برنمی دارد، ابراز داشت: در برهه کنونی دولت های غربی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی خواستار براندازی نظام اسلامی به هر طریقی هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ایران را پرچم دار آزادی خواهی جهان دانست و با اشاره به ویژگی منحصر به فرد ملت این کشور، تأکید کرد: مردم ایران در طول تاریخ وفاداری خویش را به نظام و کشور خویش نشان داده اند.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ابراز داشت: به یقین پیروزی انقلاب اسلامی روز به ثمر نشستن تمامی اندیشه ها، تفکرات و مجاهدت های شهدا است.

آیت الله موسوی جزایری با تأکید بر ملت بصیر ایران با قیام علیه نظام طاغوتی خواهان تشکیل حکومتی عادلانه بودند، خاطرنشان کرد: دولت های غربی به سردمداری آمریکا چشم دیدن پیروزی انقلاب اسلامی نداشته و تاکنون ندارند.

وی با بیان این که یکی از مهم ترین اهداف شهید اسکندری احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود، ابراز داشت: شهید اسکندری تمام وجود خود را وقف گسترش فرهنگ ناب محمدی قبل و پس انقلاب اسلامی کرد

آیت الله موسوی جزایری در پایان سخنانش شهید موسی اسکندری را معلم و عامل به قرآن کریم معرفی کرد و افزود: این شهید بزرگوار در طول حیات طیبه خویش از هرگونه فعالیت فرهنگی که در آن اسم خداوند و اهل بیت(ع) باشد، دریغ نکرد./9458/پ202/س

ارسال نظرات