۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۱۹۸۴۸۲
آیت الله ممدوحی:

دولت در مقابله با قداست شکنی ها به روش امام عمل کند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اقدام قاطع و به هنگام امام خمینی(ره) در مقابل جبهه ملی، گفت: دولت نیز از ایشان درس بگیرد و ریشه کسانی که به حکم الهی قصاص اهانت کرده اند را به سرعت بکند.
آيت الله ممدوحي آيت الله حسن ممدوحي

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به مطلب اهانت آمیز روزنامه آسمان مبنی بر تضاد حکم قصاص با حقوق بشر، اظهار داشت: این مسأله سابقه دار است؛ در زمان امام(ره) نیز جبهه ملی چنین حرفی زد و امام خمینی(ره) آنان را تکفیر کرد و گفت اینها مسلمان نیستند.

وی با تأکید بر این که دولت باید از این رویه حضرت امام(ره) درس بگیرد و مطابق سیره ایشان برخورد کند، گفت: وظیفه دولت این است که باید به سرعت ریشه اینها را بکند تا این قضایا خاتمه پیدا کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر دولت در برخورد با این افراد سستی کند و فضایی ایجاد شود که بحث ها و مصاحبه های مختلفی مطرح شده، هرکس حرفی بزند و دیگری درصدد جواب آن برمی آید، این کارها موجب می شود اینها دائما و با پُر رویی تمام چنین حرف هایی بزنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره انگیزه این افراد برای انجام چنین کارهایی، گفت: اینها می خواهند در جامعه فتنه کنند و حرف هایی می زنند که همه را به جان هم بیندازند و داد و فریاد راه بیفتد؛ همچنین با این کارها برای برخی از روزنامه نگاران نیز طعمه خبری درست می کنند.

آیت الله ممدوحی در پاسخ به این پرسش که چرا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با این افراد مماشات می کند؟ گفت: من نمی خواهم از کسی اسم ببرم اما فقط می گویم دولت باید به سرعت با این افراد برخورد کند./928/ت302/ج

ارسال نظرات