۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۲۰۱۹۲۹
آیت الله شفیعی:

پیشرفت فکری و اجرایی رویکرد جابه‌جایی‌ مدیران باشد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شفیعی با بیان این که جابه‌جایی مدیران در دوره های گذشته نیز وجود داشته است، اظهار داشت: تغییرات مدیران در دولت تدبیر و امید با سرعت بیشتری در حال انجام است.
آيت الله شفيعي، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه ریاست دانشگاه شهید چمران اهواز، با بیان این که جابه‌جایی مدیران در دوره های گذشته نیز وجود داشته است، اظهار داشت: تغییر مدیران در دولت تدبیر و امید با سرعت بیشتری در حال انجام است.

 

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان با بیان این که جابه جایی مدیران دلیلی بر ضعف آن ها نیست، گفت: از نتایج تغییر مدیریت، روی کار آمدن افراد جدید از اندیشه‌های گوناگون جهت پیشرفت و تبلور افکار می شود.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: امید می‌رود با حسن نیت متقابل در مدیریت پیشین و فعلی، اندیشه‌ ها و نظرات تازه به کار گرفته شده و در نتیجه این تغییرات به سود دانشگاه به پایان برسد.

 

آیت الله شفیعی دانشگاه شهید چمران اهواز را از مراکز علمی برتر کشور دانست و افزود: برخورداری از سوابق انقلابی، پیشرفت‌های علمی و نمایندگی ولی‌فقیه از جنبه‌هایی است که سبب شده این دانشگاه به مرکز علمی موفق در کشور تبدیل شود.

 

وی با بیان این که تغییر به طور ذاتی تشنج انگیز نیست، اما  این مسأله در زمان هایی خاص سبب ایجاد تشنج می شود، گفت: امیدوارم این دانشگاه در آینده همچون گذشته موفق و بسیجی وار به کار خود ادامه دهد.

 

آیت الله شفیعی از مدیریت دکتر حسن مروتی، رییس پیشین دانشگاه شهید چمران تشکر کرد و انتخاب رعایابی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه شهید چمران اهواز را به وی تبریک گفت./9464/پ203/س

ارسال نظرات