۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۲۰۷۸۳۴
امام جمعه کاشان:

آژانس با گزارش های دوپهلو به دنبال جای پایی برای آمریکا و اسرائیل در پرونده هسته ای ایران است

خبرگزاری رساـ نماینده ولی فقیه در کاشان گزارش اخیر مدیر کل آژانس هسته ای در رابطه با فعالیت های هسته ای ایران را به مانند گزارشات قبلی این آژانس از زمان آقای البرادعی تاکنون دانست و این گزارش را نیز دو پهلو خواند.
آيت الله نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای بقیه الله الاعظم کاشان، اظهارداشت: گزارش های آژانس هسته ای از ابتدا تاکنون معمولا دو پهلو بوده است، به این صورت که یک امتیاز به ایران می دهند تا بتوانند یک تفاوتی را در گزارش هسته ای خود ایجاد کنند تا جای پایی برای اسرائیل، آمریکا و 5+1 وجود داشته باشد.

وی با اشاره به صلح آمیز خواندن فعالیت های هسته ای توسط آژانس هسته ای، یادآور شد: اقرار به صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای ایران توسط آژانس و همچنین احتمال نظامی بودن فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی نیز یکی از شیطنت های همیشگی آنان است.

خطیب جمعه کاشان گفت: بارها و بارها فعالیت هسته ای جمهوری اسلامی توسط بارزسان آژانس کارشناسی و به همه سؤالات آنان توسط ایران پاسخ داده شده است و هیچ شک و شبهه ای برای آنان باقی گذاشته نشده است تا بخواهند اظهار نظر دو پهلو داشته باشند.   

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمن از ابتدا با اسلام و انقلاب اسلامی سرسازش نداشته و نخواهد داشت، تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی با پشتیبانی ملت مقتدر خود هیچگاه از منافع ملی ایران دست بر نخواهد داشت.  

آیت الله نمازی همچنین سخنان اخیر باراک اوباما رییس جمهور آمریکا مبنی بر قابل حل دانستن موضوع هسته ای ایران را همراه با تهدید تکراری و همیشگی گزینه های روی میز آنان را بی اثر خواند و افزود: آمریکا باید از ملتی در برابر همه ابرقدرت های شرق و غرب با الهام از مکتب و فرهنگ عاشورا ایستاد و با قدرت در برابر قدرت های پوشالی مقاومت کرد و آنها را از خاک ایران با ذلت و خواری بیرون کرد درس گرفته باشد و بداند این ملت از مکتب امام حسین(ع) است که مرگ در راه خدا را آرزوی خود می دانست.

وی با اشاره به این که نگاه اهل بیت (ع) و امامان معصوم به مسأله مرگ سعادت و سازش با یزیدیان خسارت است، گفت: آمریکا و کشورهای حامی آمریکا چقدر نادان هستند که ملت مسلمان را از مرگ که آن را سعادت و شهادت در راه خدا می دانند می ترسانند.

آیت الله نمازی در ادامه در ادامه انتخاب السیسی وزیر سابق دفاع مصر به عنوان رییس جمهور این کشور در انتخابات اخیر یادآور شد و گفت: در ظاهر نهضت اسلامی و انقلاب اسلامی مصر مصادره شده است اما آنان باید بدانند در کشور اسلامی مصر مردان و زنان شجاع و غیرتمندی هستند که نهضت اسلامی را تا رسیدن به پیروزی نهایی و برکناری حکومت نظامی وقت ادامه خواهند داد.

خطیب جمعه کاشان همچنین  با تبریک و تجلیل از اجرای مانور ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در منطقه عمومی مرنجاب آران و بیدگل گفت: ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران در این مانور با استفاده از انواع موشک های نازعات و راکت فجر 5 قدرت موشکی خود را به رخ دشمن کشید.  

خطیب جمعه کاشان در ادامه با تبریک میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار در سوم شعبان به چرایی نامگذاری این روز به نام روز پاسدار اشاره کرد و گفت: در قانون اساسی جمهوری اسلامی علت تأسیس سپاه پاسداران، پاسداری از انقلاب اسلامی ودستاوردهای انقلاب اسلامی است./1307/پ202/ج

ارسال نظرات