۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۲۱۵۳۲۸
رییس جهاد دانشگاهی قم مطرح کرد؛

ضرورت نقد و بررسی اقدامات گروه‌های تکفیری در مجامع علمی

خبرگزاری رسا ـ رییس جهاد دانشگاهی استان قم با بیان این که اقدامات گروه‌های تکفیری چهره‌ای خشن از اسلام را در منظر جهانیان به نمایش می‌گذارد، گفت: مجامع علمی باید اقدامات گروه‌های تکفیری را نقد و بررسی کنند.
محمد ابراهيم فقيه زاده، رييس جهاد دانشگاهي استان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ محمدابراهیم فقیه زاده رییس جهاد دانشگاهی استان قم ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله فاضل لنکرانی، با اشاره به 16 مردادماه سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی، از عنایات و مشاوره‌های علمی آیت‌الله فاضل لنکرانی به این مجموعه تقدیر کرد.

  

وی با بیان این‌که جهاد دانشگاهی با ابتکار حکیمانه امام راحل تأسیس شد، ابراز کرد: جهاد دانشگاهی از گذشته تا کنون در عرصه‌های علم و فناوری پیشگام بوده است.

 

رییس جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به موفقیت های جهاد دانشگاهی در عرصه‌های علمی، ‌بیان کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی در زمینه‌هایی همچون؛ درمان ناباروری، سلول‌های بنیادین و آزمایشات علمی موفقیت آمیز دیگر اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.

 

فقیه زاده ادامه داد: امروز رسالت‌های بزرگی بر دوش این مجموعه است و امیدواریم بتوانیم با موفقیت فعالیت‌های علمی خود را پشت سر بگذاریم.

 

وی با بیان این‌که مرکز ناباروری استان قم از مهم ترین مراکز درمانی در سطح کشور است، اظهار داشت: این مرکز با امکانات مناسب شیوه‌های نویی را در درمان ناباروری به وجود آورده که نقش بسزایی در تولید نسل و جذب توریست درمانی به استان قم دارد.

 

رییس جهاد دانشگاهی استان قم بر ضرورت ارتباط جهاد دانشگاهی با علما و حوزه علمیه تأکید کرد و گفت: این ارتباط به صورت بنیادی و در راستای پاسخ گویی به سؤالات و مشکلات عرصه فقهی پزشکی است.

 

فقیه زاده در ادامه با اشاره به جنایت‌های گروه‌های تکفیری، اظهار کرد: امروز گروه‌های تکفیری به اسم اسلام و با حمایت استکبار جهانی اقدامات غیر انسانی و غیر اسلامی انجام می‌دهند.

 

وی با بیان این که اقدامات گروه‌های تکفیری چهره‌ای خشن از اسلام را در منظر جهانیان به نمایش می‌گذارد، ابراز کرد: چون تکفیری‌ها از روی اعتقاد اقدامات خود را انجام می‌دهند باید برای از بین بردن اقدامات آنها از کارهای کارشناسی شده و فرهنگی استفاده کرد.

 

رییس جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به این‌که مجامع علمی باید اقدامات گروه‌های تکفیری را نقد و بررسی کنند، بیان کرد: در همین راستا در صددیم در قالب یک جشنواره با عنوان اسوه حسنه ویژگی‌های پیامبر اکرم(ص) را مورد توجه قرار دهیم دنیا متوجه چهره واقعی ایشان شود./927/پ202/ج

ارسال نظرات