۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۲۱۸۰۶۴

شانزده سال روی موج فضیلت

خبرگزاری رسا ـ همزمان با آغازین روز دهه کرامت و به مناسبت شانزدهمین سالروز تاسیس رادیو معارف، ویژه برنامه زنده «روی موج فضیلت» پخش می‌شود.
شانزده سال روي موج فضيلت

به گزارش خبرگزاری رسا  به نقل از رادیو معارف، با شانزده ساله شدن شبکه رادیویی معارف و در روز میلاد بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، ویژه برنامه «روی موج فضیلت» روی آنتن می‌رود.

 

در این برنامه حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر مدیر این شبکه رادیویی به همراه مدیر برخی گروه‌های برنامه ساز این رادیو با حضور در برنامه طی ارتباطی صمیمانه و مستقیم با شنوندگان، به تبیین اهداف تاسیس رادیو معارف، چشم انداز و افق پیش روی این رادیو، برنامه‌ریزی برای مهندسی پیام و ارائه الگوی سبک زندگی اسلامی- ایرانی مبنی بر منویات مقام معظم رهبری و ارائه گزارشی از تلاش‌های انجام شده یک سال گذشته این رادیو می‌پردازد.

 

آشنایی و گپ و گفت صمیمانه با مدیران پیشین این رادیو و نظر علماو مراجع دینی و شخصیت های مذهبی در مورد این رادیو از بخش‌های دیگر این برنامه است. ضمن اینکه در بخش گزارشی برنامه، علاوه بر ارتباط با گزارشگران، نظرات و توقعات مردمی در مورد این رادیوی دینی منعکس می‌شود و به سوالات شنوندگان نیز در این مورد پاسخ داده خواهد شد.

 

شنوندگان و علاقمندان می‌توانند نظرات و سوالات خود را با تلفن‌های ارتباطات رادیو معارف 2 و 32910551 با پیش شماره شهر مقدس قم 025 و یا با سامانه پیامکی 30000553 در میان بگذارند تا در برنامه مطرح شود.

 

ویژه برنامه زنده «روی موج فضیلت» کاری از گروه معارف و جامعه به سردبیری و تهیه کنندگی ابوالفضل سلیمانی و گویندگی مجید گلشیری پنجشنبه 6 شهریور 93 از ساعت 16:00 تقدیم شنوندگان فرهیخته و همیشه همراه رادیو معارف خواهد شد./978/د102/ی

ارسال نظرات