۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۲۱۸۱۹۴
مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

میزان رضایتمندی مردم از مسؤولان در هفته دولت ارزیابی شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام انتظاری گفت: هفته دولت فرصتی برای تطبیق عملکرد دولتمردان با آرمان های شهدای انقلاب و ارزیابی میزان رضایتمندی مردم از مسؤولان است.
حجت الاسلام علي انتظاري، مدير استاني حوزه علميه آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی امروز در جمع مدیران و رؤسای ادارات دولتی شهرستان جلفا با تأکید بر این‌که خدمت بی‌منت آرمان مسؤولان باید باشد، اظهار داشت: خدمت به خلق الله عالی‌ترین توفیقی است که مسؤولان به آن نائل شده اند.


وی با بیان این‌که مسؤولیت امانتی نزد مدیران تنها برای خدمتگزاری و رفع مشکلات مردم است، خاطرنشان کرد: نامه مولای متقیان علی(ع) خطاب به مالک اشتر، منشور مدیریتی برای همه مسؤولان است، مبادا با سستی و بی توجهی به ارزش‌ها موجبات سلب اعتماد مردم به نظام اسلامی فراهم شود.


امام جمعه جلفا با اشاره به این‌که قانون‌گرایی، ولایت‌مداری و مردم‌داری سه اصل مهم برای ارزیابی مدیران مطرح است، تصریح کرد: انحراف از قانون، ولایت و آرمان های مردمی انقلاب اسلامی مساوی با حذف است، به عبارت دیگر مردم مسؤولی را که در مسیر مخالف قانون و ولایت حرکت کند، طرد خواهند کرد.


حجت‌الاسلام انتظاری عملکرد مطلوب مسؤولان را موجب ارتقای رضایت و اعتماد عمومی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: رضایت خداوند در داشتن روحیه همدلی برای خدمات رسانی بهتر به مردم نهفته است و باید توجه داشت که اختلاف و عداوت سم مهلکی در مقابل پیشبرد آرمان های نظام است.


مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت فرصتی برای تطبیق عملکرد دولتمردان با آرمان های شهدای انقلاب و ارزیابی میزان رضایتمندی مردم از مسؤولان است، امروز تعهد و تخصص مدیران باید با خدمات رسانی شایسته به مردم همراه باشد.


امام جمعه جلفا در ادامه با اشاره به برخی اقدامات مثبت و منفی دولت یازدهم اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ نقد منصفانه زمینه رشد و تعالی دولت خدمتگزار را محیا می کند، به عبارت دیگر انتقاد سازنده جدا از تضعیف مغرضانه است.


حجت الاسلام انتظاری با بیان این‌که اقدامات شایسته دولت یازدهم بایستی مورد تجلیل قرار گیرد، گفت: با این حال باید برخی کاستی‌ها نیز بیان شود، دغدغه امروز جامعه حوزوی و دانشگاهی مسائل فرهنگی است، دولت باید همت مضاعفی در رفع دغدغه های فرهنگی متدینین داشته باشد./935/پ203/ب

ارسال نظرات