۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۲۱۸۳۵۳
نماینده مردم آمل در مجلس:

رفع دغدغه مردم مهم ترین رسالت مدیران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید بر این که رفع دغدغه مردم مهم ترین رسالت مدیران است، تصریح کرد: مدیران باید اهتمام خود را در راستای خدمت به مردم به کار گیرند و هر کسی در این مسیر گام بردارد اجر و مزد خود را از خداوند منان دریافت خواهد کرد.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، امروز در مراسم افتتاح گازرسانی به 14 روستای بخش دابودشت و دشت سر آمل، گفت: جای بسیار خوشحالی است که در هفته دولت توانستیم خدمتی را به مردم این منطقه عرضه کنیم که جا دارد از همه زحمت کشان در این عرصه قدردانی شود و به خاطر این امر شاکر خداوند منان باشیم.


وی با تقدیر از خدمات مدیران نظام که اهتمام آن ها در راستای خدمت به مردم است، بیان داشت: بعضی از مدیران در کشور بودجه دارند ولی آن را جذب نمی کنند ولی مدیران ما در شرکت گاز مازندران با تمام وجود در این عرصه وارد شدند و توانستند خدمت ارزنده ای دیگر را همزمان با هفته گرانقدر دولت به مردم این منطقه ارائه دهند.


عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تاکید بر این که رفع دغدغه مردم مهم ترین رسالت مدیران است، تصریح کرد: مدیران باید اهتمام خود را در راستای خدمت به مردم به کار گیرند و هر کسی در این مسیر گام بردارد اجر و مزد خود را از خداوند منان دریافت خواهد کرد.


یوسفیان ملا با بیان این که باید خدمتی که استحقاق مردم است صورت گیرد، خاطرنشان کرد: ملت بزرگوار ایران اسلامی همیشه در صحنه های مورد نیاز انقلاب پای کار بوده و همواره حضوری با بصیرت و فعال داشته اند.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس بر ضرورت خدمت رسانی صادقانه و بی منت از سوی مسؤولان به مردم تأکید کرد و افزود: مردم صاحبان اصلی این انقلاب عظیم هستند و مدیران در بخش های مختلف وظیفه دارند تنها در مسیر رفع مشکلات و دغدغه های مردم ولایی و بصیر ایران اسلامی گام بردارند.


وی با بیان این که مدیران باید وعده ای که می دهند در عمل بتوانند آن را اجرایی کنند، گفت: ما آن چه گفته ایم باید انجام دهیم و حرفی را که قابل انجام نیست نمی گوییم.


حجت الاسلام مهدی تقی زاده، امام جمعه دابو و دشت سر با گرامی داشت فرارسیدن هفته دولت و دهه کرامت، گفت: باید تلاش کنیم تا با بهره گیری از سیره اهل بیت معصومین(ع) در راستای عزت و کرامت گام برداریم.


وی با اشاره به این که بهره گیری از سیره اهل بیت(ع) زمینه ساز عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، بیان داشت: دشمنان تلاش زیادی انجام دادند ولی نتوانستند نظام ما را از مسیر اهداف و آرمان های خود جدا کنند.


حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که امروز دشمنان از طریق جنگ نرم در راستای تحقق اهداف خود گام بر می دارند، ادامه داد: به برکت خون های پاک شهدا و بصیرت مردم نخواهند توانست کاری انجام دهند.


امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که مدیران باید در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم گام بردارند، بیان داشت: ملت ولایت مدار و بصیر ایران اسلامی در همه عرصه ها حضوری فعال و ارزنده داشته است که باید در عمل برای آنان قدم های والایی را برداریم./1314/پ202/ب

ارسال نظرات