۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۲۱۹۷۹۸
نماینده مردم آمل در مجلس:

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند حمایت از تولیدات داخلی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی که از رهنمودهای گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی است نیازمند حمایت از تولیدات داخلی بوده که باید در عمل در جهت تحقق این امر مهم تلاش شود.
يوسفيان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، روز یک شنبه در مراسم افتتاح یک پروژه عمرانی در آمل با اشاره به این که رویکرد دولت تدبیر و امید در جهت توسعه زیرساخت های تعاونی در کشور باشد، گفت: در قانون اساسی نظام سرمایه داری بر پایه های مهم خصوصی و تعاونی استقراردارد که باید به تعاونی ها توجه خوبی شود.

 

وی، تصریح کرد: در بخش تعاون کشور مشکلات اساسی وجود دارد و نیازمند است تا دولتمردان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی رویکرد جدیدی رانسبت به تعاونی ها داشته و اهتمام ارزنده ای را در راستای حمایت از آنان داشته باشند.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس ادامه داد: باید سیاست های کلی برتقویت تعاونی ها باشد که اگر این گونه نباشد نمی توانیم درامر تولید به موفقیت ها و دستاوردهای خوبی دست پیدا کنیم.

 

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تصریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی که از رهنمودهای گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی است  نیازمند حمایت از تولیدات داخلی بوده که باید در عمل در جهت تحقق این امر مهم تلاش شود.

 

یوسفیان ملا ادامه داد: شکوفایی اقتصادی و حمایت از تولیدات داخلی در شرایط کنونی به عنوان یک اصل اساسی بوده که باید با گام عملی و حرکتی جهادی مسائل و مشکلات در سر راه این امر را رفع کرده و برای تحقق شکوفایی اقتصادی جامعه گام برداریم.

 

عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس افزود: باید حمایت ارزنده ای از تعاونی ها و واحدهای صنعتی وجود داشته باشد که می تواند نقش مهم و اساسی در توسعه و پیشرفت جامعه و کارآفرینی برای جوانان باشد.

 

یوسفیان ملا با اشاره به این که صندوق توسعه ملی باید آرامش و امنیت اقتصادی را درکشور حاکم کند، خاطرنشان کرد : با این وضعیت موجود این صندوق نمی تواند کمک کار خوبی برای بخش تعاونی باشد که باید در این راستا حمایت های ویژه ای صورت گیرد.

 

ولی الله چلابی، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آمل در این مراسم با بیان این که 480 تعاونی فعال در شهرستان آمل وجود دارد، گفت: دراین تعاونی ها بالغ بر 169 هزار نفر عضو داشته و برای 5300 نفر اشتغال پایدار فراهم شده است که به عنوان یکی از شهرستان های مهم استان تلقی می شود.

 

وی با تاکید بر این که نگاه دولت باید به تعاونی ها به صورت ویژه و ارزنده ای باشد، بیان داشت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی که از رهنمودهای گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی است باید به تعاونی های به عنوان ظرفیتی ارزنده توجه شود./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات