۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۲۱۹۸۷۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

توسعه ورزش زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شرایط لازم برای بهره گیری از ظرفیت های نسل جوان جامعه فراهم شود، گفت: جوان سالم، پاک و خوب بوده و در صورت فرصت حداکثر استفاده را می توان از این افراد برده و استفاده شایسته ای از آنان شود.
نماينده مجلس خبرگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم امازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در مراسم جشن میلاد با سعادت امام رضا(ع) که در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد، گفت: بهترین جوانان را دنیا داریم که در صورت مهیا بودن امکانات از هر نظر می‌توانیم بهترین نتایج را کسب کنیم تا پرچم ایران اسلامی در جهان سربلند و پیروز باشد.

 

امام جمعه قائشهر، افزود: ورزش زمینه ساز رشد، تعالی، سلامتی و سرگرمی مفید و سالم بوده و نشاط جسمی و روحی در سایه تلاش جسمی و ورزش تحقق  پیدا می کند.

 

وی با اشاره به این که ورزش کردن فواید بسیاری برای انسان دارد، بیان داشت: به شما توصیه می‌کنم که ورزش کنید که ورزش کردن سبب تقویت جسم و روح انسان شده و اثرات بسیاری برا او دارد.

 

امام جمعه قائمشهر با تاکید بر این که ترویج فرهنگ نماز به عنوان اصلی ضروری و مهم است، تصریح کرد: باید به نماز اول وقت اهمیت دهیم که به عنوان افضل اعمال بوده و از ثواب بسیار ارزنده ای برخوردار است.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به خصوصیات اخلاقی بنیان گذار فقید جمهوری اسلامی ایران، افزود: امام خمینی(ره) با توجه به خصوصیات اخلاقی یک انسان کامل و وارسته بودند که این خصوصیات سبب اعتماد مردم شد.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: تبعید امام راحل به نجف سبب گسترش اسلام شد و دشمنان برای حذف امام دیگر نمی‌دانستند چه کار کنند تا جلوی گسترش اسلام را بگیرند.

 

وی با اشاره به این که امام خمینی(ره) همیشه از برپایی جشن دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی نگران بودند، گفت: امام خمینی(ره) همیشه عنوان می‌کردند که مردم در فقر و گرسنگی به سر می‌برند و هیچ امکانات بهداشتی، درمانی و فرهنگی ندارد ولی شاه برای خوشگذرانی هزینه سنگین می‌کرد.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شرایط لازم برای بهره گیری از ظرفیت های نسل جوان جامعه فراهم شود، گفت: جوان سالم، پاک و خوب بوده و در صورت فرصت حداکثر استفاده را می توان از این افراد برده و استفاده شایسته ای از آنان شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی امام علی (ع) را الگوی جوانمردی در جهان دانست، بیان داشت: عقل همان را می‌گیرد که عمل و شریعت می‌خواهد و هر کس در مسیر عقل پیش رود نزد خدا الهی‌تر می‌شود.

 

گفتنی است؛ در این مراسم به شش نفر از کارمندان که نام مبارک رضا و معصومه را داشتند از سوی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هدایایی اهدا شد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات