۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۲۲۲۱۳۲
معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح:

بصیرت و آگاهی راهکار مقابله با فتنه دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نقش آفرینی دشمنان نظام اسلامی در راستای مقابله با پیشرفت و توسعه کشورمان، گفت: دشمنان تلاش دارند تا از هر فرصتی برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره گیری کنند که باید با هوشیاری، بصیرت و آگاهی در برابر آنان ایستادگی کنیم.
معاون ستاد کل نيروهاي مسلح

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، محمد مهدی نژاد نوری، معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح، امروز در یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره) کوی بیست متری شاهد خیابان شیخ فضل الله نوری آمل با گرامی داشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطرات سلحشوری ها و ایثارگری های رزمندگان، گفت: ایثارگری رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس به عنوان میراثی گرانقدر برای همیشه تاریخ باقی مانده و هیچ گاه کهنه نخواهد شد.

 


وی با اشاره به این که برگزاری یادواره های شهدا از اهمیت والا و ارزنده ای برخوردار است، بیان داشت: برگزاری این یادواره های شهدا در واقع به عنوان قدردانی و سپاس از دلاورمردانی است که امنیت و آسایش ایران اسلامی را برای ما به ارمغان آورده اند.

 


مهدی نژاد نوری با تاکید بر این که شهدای گرانقدر ما با قدرت ایمان و توکل در برابر ایادی استکباری قرار گرفتند، تصریح کرد: شهدای ما در دوران دفاع مقدس میراث گرانقدری برای ما باقی گذاشته اند که در شرایط کنونی وظیفه داریم تا به بهترین نحو ممکن از این دستاوردها و میراث والا بهره برداری کنیم.

 


معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که شهدا درس بصیرت و دشمن شناسی را به ما آموختند، بیان داشت: امروز ایادی استکباری از تمام توان خود برای خروج جوانان از مسیر دین محوری گام بر می دارند که باید با استقامت و بصیرت در برابر این تلاش ها ایستادگی کنیم.

 


وی با اشاره به این که بهره گیری از سیره شهدا باید به عنوان اصلی اساسی مورد توجه ما باشد، تصریح کرد: باید در تلاش باشیم تا با استعانت از سیره نورانی و گرانقدر شهدا در راستای خودسازی گام برداریم.

 


مهدی نژاد نوری، ادامه داد: شهدا با دلاورمردی و ایثار گرانقدر خود در راستای حفظ و اعتلای ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشتند و حماسه ارزنده ای را به ارمغان آوردند.

 


معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح، افزود: ایران اسلامی به برکت خون های پاک شهدا در مسیر عزت، اقتدار و سربلندی قرار دارد که باید این موفقیت ها را روز به روز ادامه دهیم.

 


وی با اشاره به نقش آفرینی دشمنان نظام اسلامی در راستای مقابله با پیشرفت و توسعه کشورمان، گفت: دشمنان تلاش دارند تا از هر فرصتی برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره گیری کنند که باید با هوشیاری،بصیرت و آگاهی در برابر آنان ایستادگی کنیم./1314/پ202/ب4

ارسال نظرات