۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۲۲۳۰۸۸
با موضوع سبک زندگی اسلامی؛

دوره آموزشی مبلغان حوزوی آمل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی مبلغان حوزوی با موضوع تحقق سبک زندگی اسلامی در اداره تبلیغات اسلامی آمل برگزار می شود.
سبک زندگي رييس تبليغات اسلامي آمل

حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، گفت: دوره آموزشی ویژه مبلغان حوزوی و سنتی به مناسبت هفته ازدواج در اداره تبلیغات اسلامی آمل برگزار می شود.


وی تصریح کرد: این دوره آموزشی برای آگاهی بخشی به خانواده ها و برای بانوان حوزوی و مبلغان سنتی و با ارائه مطالبی در رابطه با ازدواج و تشکیل خانواده براساس سبک زندگی اسلامی از سوی اساتید اهل فن و سخنرانان برجسته صورت خواهد گرفت.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل، افزود: این دوره آموزشی در روز سه شنبه، هشتم مهر در سالن اجتماعت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار می شود.


حجت الاسلام رمضانی با بیان این که هیچ شالوده ای مقدس تر از بنای رفیع ازدواج نیست و هر ملتی در دین و آیین خود به نوعی از آن بهره مند است، گفت: دین مبین اسلام بیش از همه بر آن تأکید دارد و برای ازداوج آثار مهم و ارزنده ای را یاد کرده است.


وی با بیان این که مردان و زنان مسلمان باید ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) را اسوه و سرلوحه خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: در آن ازدواج والا اهداف الهى منظور شد که ثمره آن فرزندانى پاک و عرشی بود.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که باید در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی اهتمام ویژه ای در جامعه وجود داشته باشد، بیان داشت: فرهنگ اسلامی باید در جان های آحاد جامعه و به خصوص جوانان نهادینه شود تا آنان در مواجهه با فرهنگ غربی دچار تغییر هویت نشوند.

 

وی با بیان این که باید از داشته های گرانقدر خود در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی بهره گیریم، گفت: حرکت در مسیر دین مبین اسلام می تواند سبب حل شدن مشکلات و مسائل زندگی بوده و جامعه را به سمت زندگی مورد خواسته دین حرکت دهد.


حجت الاسلام رمضانی با اشاره به این که سبک زندگی اسلامی باید در جامعه نهادینه و در راستای ترویج آن تلاش ارزنده ای از سوی مردم و مسؤولان وجود داشته باشد، گفت: گسترش سبک زندگی اسلامی سبب خواهد شد تا خانواده بتواند در کنار یکدیگر با آرامش و امنیت به زندگی بپردازد./1314/ت302/ب4

ارسال نظرات