۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۲۲۳۳۱۸
در استان مازندران صورت می گیرد؛

استقرار پایگاه های کمک به مردم مظلوم غزه

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران از استقرار صد پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد و سه هزار پایگاه بسیج استان برای کمک به مردم مظلوم غزه خبر داد.
کميته امداد

تیمور صهماسب پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از استقرار صد پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد و سه هزار پایگاه بسیج در استان مازندران خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی به عمل آمده دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره)، رده های مقاومت بسیج و نیروهای امدادگر و بسیجیان در سراسر استان با راه اندازی پایگاه های ثابت وسیار در میادین و معابر شهرها، رده های مقاومت بسیج ومصلاهای نماز جمعه به منظور کمک به مردم فلسطین گام برمی دارند.

 


وی تصریح کرد: این کمک های گرانقدر در راستای توجه جدی نسبت به بازسازی غزه پس از تخریب وسیع رژیم غاصب صهیونیستی است.

 


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، ادامه داد: در روزهای نهم ،دهم و یازدهم مهرماه این پایگاه ها آماده دریافت کمک های مردمی است.

 


طهماسب پور با اشاره به شماره حساب 4050 بانک ملت شعب استان مازندران، تصریح کرد: مردم خیر و نیک اندیش می توانند کمک های نقدی خود را به این شماره حساب واریز کنند.

 


وی از همه مردم ولایت مدار و نوعدوست مازندران خواست تا همزمان با سراسر کشور در این امرخداپسندانه حضوری پر رنگ داشته و لبخند وشادی را به چهره کودکان مظلوم فلسطین هدیه کنند./950/ت303/ب4

ارسال نظرات