۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۲۳۳۲۸
آیت الله طبرسی:

جنگ سایبری ابزار دشمن برای تهی کردن جامعه از درون است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با بیان این که کشور ما جنگ سخت را پشت سر گذاشته است و امروزه دشمن با فضای مجازی و جنگ سایبری و نرم خواهان تهی کردن کشور از درون است، گفت: یکی از وظایف ما این است که جهاد کنیم و خود و نسل سوم را حفظ کنیم که مبادا دشمن بخواهد رخنه ای ایجاد کند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران، امروز در جمع مدیران و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در جنگ تحمیلی، گفت: دفاع مقدس تنها در یک هفته خلاصه نمی شود بلکه هر روز باید به عنوان دفاع مقدس یاد شود.


وی ادامه داد: رشادت ها، جان دادن ها، مقاومت ها و ایثارگری های هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و اوج دفاع مقدس از مردم، ولایت و اسلام بوده است که با همه وجود خود پای این دفاع نابرابر ایستادگی کردند.

 


نماینده مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم میراث دار انقلاب اسلامی بوده و پاسدار اسلام، امام و رهبری باشیم و در راستای تحقق اهداف و آرمان های والای نظام اسلامی قدم برداریم.

 


آیت الله طبرسی با بیان این که کشور ما جنگ سخت را پشت سر گذاشته است و امروزه دشمن با فضای مجازی و جنگ سایبری و نرم خواهان تهی کردن کشور از درون است، گفت: یکی از وظایف ما این است که جهاد کنیم و خود و نسل سوم را حفظ کنیم که مبادا دشمن بخواهد رخنه ای ایجاد کند.

 

وی با اشاره به این که دشمن موریانه وار ارزش های ما را از بین می برد، گفت: خوشبختانه علی رغم همه دشمنی هایی که بر علیه کشور ما می شود هیچ گونه مشکلی نداریم.

 


امام جمعه ساری به عهده دار بودن جهاد کشاورزی در تامین امنیت غذایی جامعه اشاره کرد و افزود: این بار سنگینی که بر عهده جهاد کشاورزی است باید به درستی حفظ شود تا هیچ گونه نیازی به خارج از کشور نداشته باشیم.

 


آیت الله  طبرسی با بیان این که حمایت از کشاورزان که از وظایف مهم سازمان جهاد کشاورزی است باید همچون گذشته مدنظر باشد، گفت: خرید برنج و محصولات کشاورزی سبب آرامش و امید در کشاورزان می شود و دستگاه های امر باید گام های جدی تری نسبت به گذشته داشته باشند تا بارقه امیدی در کشاورزان ایجاد شود.

 


نماینده ولی فقیه در مازندران به مشکل مدیریتی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه مشکل علمی، پزشکی و مهندسی در استان وجود ندارد ولی مشکل مدیریتی از مهم ترین ایرادهایی است که وجود دارد یعنی هم تزلزل مدیریت و هم مدیرانی که کارآمد هستند بعد از مدتی تغییر پیدا می کنند که این یک ایراد است./950/پ202/ب4

ارسال نظرات