۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۲۲۴۰۱۰
امام جمعه بروجرد:

برپایی نماز عید قربان نشان‌دهنده وحدت مسلمانان جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد ‌برپایی نماز عید قربان را نشان‌دهنده وحدت و یگانگی مسلمانان جهان اسلام بیان کرد و گفت: نماز عید قربان فرصتی مناسب برای شناساندن اسلام به جهانیان است.
حجت الاسلام ترابي-امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، صبح امروز، در خطبه های نماز عید قربان که در مسجد امام این شهرستان برگزار شد، با گرامی‎داشت دهه امامت و ولایت، گفت: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت و امامت توانسته جامعه را به خوبی اداره کند.

وی با بیان این که دریافت پیام غدیر از نسل های گذشته مذهب شیعه را سر پا نگه داشته است، تأکید کرد: امروز باید پیام غدیر را به نسل جوان و آینده منتقل کنیم.

حجت‌الاسلام ترابی با بیان این که نماز عید قربان نیز باید همچون نماز عید سعید فطر باشکوه و عظمت برگزار شود، بیان داشت: ‌برپایی نماز عید قربان نشان‌دهنده وحدت و یگانگی مسلمانان در جهان اسلام است.

امام جمعه بروجرد در ادامه عنوان داشت: حضور بی نظیر مسلمانان در برگزاری نماز عید قربان و انجام این فریضه دینی مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام است.

وی با بیان اهمیت برپایی نماز عید قربان، خاطرنشان کرد: نماز عید بزرگ قربان فرصتی مناسب برای شناساندن جهان اسلام به کفار است.

حجت الاسلام ترابی با قدردانی از حضور مردم بروجرد در عرصه های گوناگون افزود: باید در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر اعیاد بزرگ اسلامی بیش از پیش فرهنگ سازی شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به دسیسه های دشمن در راستای کم رنگ کردن ارزش های اسلامی در جامعه به ویژه میان نسل جوان، بیان داشت: دشمن برای تغییر فرهنگ اسلامی بین نسل جوان جامعه اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

حجت الاسلام ترابی در ادامه تأکید کرد: برای خنثی کردن برنامه های دشمن باید فرهنگ سازی درست و به موقع در جامعه صورت گیرد و نسل جوان را از دسیسه های دشمن آگاه کرد./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات