۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۲۲۵۵۹۲
با برگزاری آئین تودیع و معارفه؛

مسؤول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه دامغان معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ با برگزاری آیین تودیع و معارفه حجت الاسلام سید مجتبی قادری طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به عنوان مسؤول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان معرفی شد.
حجت الاسلام سيد مجتبي قادري- نماينده جديد ولي فقيه در سپاه ناحيه دامغان مراسم معارفه نماينده جديد ولي فقيه در سپاه ناحيه دامغان مراسم معارفه نماينده جديد ولي فقيه در سپاه ناحيه دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، در مراسم معارفه مسؤول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان که با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان، فرمانده سپاه ناحیه دامغان، مسؤولان دستگاه‌های اجرایی، روحانیان، پاسداران و جمعی از پیشکسوتان سپاه و بسیج برگزار شد، از زحمات حجت الاسلام مهدی مقری در زمان تصدی این پست قدردانی شد.

 

حجت الاسلام محمود شکری، نماینده ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد استان سمنان در این آیین با آرزوی توفیق برای حجت الاسلام مجتبی قادری در مسؤولیت جدید و برشمردن برخی از مسؤولیت‌های قبلی وی از جمله امام جمعه موقت خارک و نمایندگی ولی فقیه در سپاه این شهر، اظهار داشت: همه همکاران روحانی ما در مجموعه سپاه استان باید به این امر واقف باشند که به فرمایش رهبری نخستین و اصلی‌ترین وظیفه ما در سپاه همان وظیفه ذاتی همه روحانیان است.

 

وی با تأکید بر اینکه دغدغه نخست مسؤولان نمایندگی‌های ولی فقیه در سپاه و دیگر روحانیان شاغل در این دستگاه مقدس نظامی باید مسائل دینی و معنوی باشد، تأکید کرد: مطمئن باشید اگر در مأموریت مهم روحانی بودن خود در این نهاد موفق باشیم در کارهای اداری و سازمانی نیز توفیق خواهیم یافت.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه تکلیف ما به عنوان سربازان دین و ولایت، صیانت از جایگاه ارزشی سپاه و معنویت حاکم بر این نیرو است، تصریح کرد: نگاه مردم به ما روحانیان مشغول خدمت در سپاه، نگاه به یک پاسدار است از این رو شرعا مکلفیم تعامل و همکاری لازم و مطلوبی را با فرماندهی و دیگر بخش‌ها در جهت پیشبرد اهداف این نیرو داشته باشیم.

 

سید محمد رضا حسینی فرمانده سپاه ناحیه دامغان نیز در این مراسم با آرزوی موفقیت برای مسؤول جدید نمایندگی ولی فقیه در این نهاد، تلاش‌های حجت الاسلام مهدی مقری در زمان تصدی این پست را بسیجی‌وار و مجاهدانه خواند و ضمن قدردانی از وی گفت: تمامی قسمت‌های مختلف سپاه اجزای یک پیکر واحد هستند که در مسیر اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بر‌می‌دارند.

 

وی وجود روحانیان آگاه و مؤمن و متعهد را به عنوان نمایندگان ولی فقیه یا در مسؤولیت‌های سازمانی دیگر موجب معنویت‌افزایی در مجموعه سپاه دانست و افزود: نقش هدایت‌گری روحانیان و ایجاد یکدلی و هماهنگی بیش از پیش با دیگر بخش‌ها گام‌های نیروی ولایی سپاه را در مسیر رشد و تعالی سرعت می‌بخشد.

 

حجت الاسلام مهدی مقری هم در این مراسم با تأکید بر شرایط بسیار مطلوب حاکم بر مجموعه سپاه ناحیه دامغان در بعد مسائل دینی و معنوی و تقدیر و تشکر از بخش‌های مختلف این نهاد به‌دلیل همکاری تنگاتنگ با نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان، تصریح کرد: فعالیت در سپاه پاسداران به عنوان نهادی که حفظ ارزش‌ها و تقویت باورهای دینی در سرلوحه کار آن است را برای خود افتخاری کم‌نظیر می‌دانم./977/پ202/ب4

ارسال نظرات