۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۲۲۵۸۸۹
درجمع بانوان غیرایرانی؛

نقش بانوان در تربیت دینی فرزندان بررسی شد

خبرگزاری رسا ـ در آستانه روز خانواده، همایش «ترنم مادرانه» با محوریت بررسی نقش بانوان در تربیت دینی فرزند در مشهد برگزار شد.
ترنم مادرانه

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، خانم حسینیان، دبیر همایش «ترنم مادرانه» در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: دومین همایش ترنم مادرانه ویژه بانوان طلبه، همسران و مادران طلاب غیرایرانی صبح امروزبه همت اداره امور خانواده جامعة المصطفی العالمیة واحد مشهد در تالار همایش های هلال احمر برگزار شد.

 

وی در تبیین اهداف برگزاری این برنامه تصریح کرد: خانواده نخستین و مهمترین محیط تعلیم و تربیت، زیربنای اخلاق و اعتقاد انسان را شکل می دهد و اهمیت دین مداری اعضای خانواده، به استحکام بنیان آن منجر می شود.

 

حسینیان افزود: بر این اساس، با توجه به هجمه غرب برای کمرنگ کردن ارزش های دینی، آگاهی و بصیرت والدین می تواند آسیب های این هجمه را به حد قابل توجهی کاهش دهد.

 

دبیر همایش «ترنم مادرانه» اظهار کرد: در این همایش، تأثیر مهاجرت در تربیت دینی فرزند، چگونگی نهادینه کردن ایمان و خداخواهی در خانواده و رهنمودهای تربیت دینی؛ توطئه علیه خانواده توسط غرببا حضور حجج اسلام مهدوی مهر، رییس جامعة المصطفی مشهد، وحیدی، استاد حوزه و دانشگاه و خانم پورحسینی، استاد حوزه علمیه خواهران مشهد مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

 

وی با اشاره به تقدیر از هفت تن از مادران و همسران موفق در این مراسم، گفت: همچنین از میان 33 مقاله ارسالی به فراخوان مقاله این همایش، سه مقاله به عنوان آثار برتر معرفی و از ارائه دهندگان آن ها تجلیل شد./930/پ202/ب5

 

ارسال نظرات