۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۲۲۷۰۵۰
استاد حوزه علمیه قم:

وظیفه اساسی زنان تربیت نسل است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم،‌ گفت: در شرایطی که دشمن تمام قد در مقابل دین ما ایستاده است، وظیفه زنان مسلمان در این عرصه پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و نقشه راهی است که قرآن برای ما به ارمغان آورده است.
تربيت اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، شکوریان استاد حوزه علمیه قم چهارشنبه 30 مهر، در جمع مبلغان و طلاب حوزه علمیه فاطمیه شهر کرمان، گفت: باید باور کنید که دشمن در مقابل شما تمام قد ایستاده است؛ وظیفه زنان مسلمان در این عرصه پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و نقشه راهی است که قران برای ما به ارمغان اورده است.


وی در ادامه مباحث خود به سخنی از رهبر معظم انقلاب در رابطه با کار فرهنگی اشاره کرد و گفت: خودتان را محور عالم بدانید، در جمهوری اسلامی هر جا که قرار گرفته اید؛ انجا را محور عالم بدانید و آگاه باشید همه نگاه ها متوجه شماست، همانجا گوشه ای از این جبهه ی وسیع تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است.


شکوریان در قسمتی از صحبت های خود  به خطر فضای مجازی پرداخت و اظهار داشت: انواع رمان های اینترنتی، هجوم فرهنگ غربی و عرفانهای کاذب، مسائل غیراخلاقی در فضای مجازی غوغا کرده است؛ شما بانوان طلبه در وهله اول به عنوان مادران جامعه و در مرحله بعد به عنوان مبلغان علوم دینی وظیفه دارید کیان خانواده و جامعه را با درایت و بصیرت حفظ کرده و بصیرت افزایی نمایید.


این استاد حوزه در ادامه افزود: کسانی که می خواهند کار کنند باید روحیه ایثار و فداکاری داشته باشند، نیروی فداکاری و ایثار باید مطرح شود آنوقت است که به فرموده مقام عظمای ولایت، تمام معادلات دنیا را به سود خود تغییر خواهیم داد.


وی گفت: راه های مقابله با جنگ نرم از منظر رهبری؛ مجاهدت و مقاومت خالصانه است به طوری که اگر می خواهیم انقلاب را پاک و سالم به حضرت حجت(ع) تحویل بدهیم باید دشمن را ضعیف ببینیم، و مهم ترین راه انس با حضرت حجت (ع) و جلب محبت ایشان است.


استاد حوزه علمیه در پایان به طلاب توصیه کرد، ما شیعیان کسانی هستیم که، گنج در اختیارمان است اما گرسنگی می کشیم، انتظار به معنای این است که ما خود را و فرزندانمان را برای سربازی امام زمان آماده کنیم سربازی منجی بزرگی که می خواهد تمام مراکز فساد بین المللی را از میان بردارد؛‌ امروز شما موظفید و باید مبارزه کنید و انقلابتان را طیب و طاهر به صاحب اصلی خود برسانید.


گفتنی است این کارگاه دو روزه به همت مرکز آموزش عالی تحصیلات تکمیلی مدرسه علمیه فاطمیه کرمان برگزار و تا فردا پنج شنبه، با کارگاه هایی تحت عنوان خلوت زوجین و سنگر خانواده ادامه خواهد داشت./972/پ202/ب4
ارسال نظرات