۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۲۳۰۳۹۸
امام جمعه شهرکرد در دیدار با احمدی مقدم:

اقتدار نیروهای مسلح بیان گر عمق مدیریت داهیانه رهبر معظم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، انسجام و اقتدار نیروهای مسلح را مرهون هدایت های رهبر فرزانه انقلاب بیان کرد و گفت: خوشبختانه در نیروی انتظامی عزل و نصب ها به سبب مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، با کم ترین چالشی مواجه است.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز ‌در دیدار فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با وی، با اشاره به نقش آفرینی های نیروی انتظامی در عرصه های مختلف نظام، به ویژگی های غیر قابل انکار این مجموعه پرداخت و اظهار داشت: مجاهد، تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیری نیروهای انتظامی برای ایجاد امنیت در جامعه بر کسی پوشیده نیست.
 
امام جمعه شهرکرد، وجود نیروی انتظامی در کشور را از نعمت های الهی برشمرد و اظهار داشت: این که چنین مجموعه منسجم، تأثیرگذار و سالمی در کشور در جهت تأمین امنیت مردم شکل می گیرد، از عنایات حق تعالی است و مردم نیز باید شکرگزار چنین نعمتی باشند که خداوند متعال به آن ها ارزانی داشته است.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به نقش رهنمودها و هدایت های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در شکل گیری و نقش آفرینی این مجموعه اشاره کرد و افزود: انسجام نیروهای مسلح و حضور همه جانبه و با اقتدار آن ها در عرصه های گوناگون نظام، به خوبی بیان گر عمق مدیریت داهیانه رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده کل قوا است.
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام، انسجام و اقتدار نیروهای مسلح را مرهون هدایت های رهبر فرزانه انقلاب بیان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در نیروی انتظامی عزل و نصب ها به سبب مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، با کم ترین چالشی مواجه است و هر کسی در منصبی به حکم ایشان قرار می گیرد، می کوشد متعهدانه عمل کند.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، درایت، بصیرت و تدبیر تمام عیار رهبری در مدیریت مجموعه‌های نظامی را یادآور شد و افزود: رهبرانقلاب در همه دوران‌ها عنایت ویژهای برای نیروهای نظامی کشور قائل میشوند؛ از این رو افراد متعهد و سالم را در این مجموعهها قرار میدهند.
 
این مقام مسؤول در تشریح رسالتهای نیروی انتظامی، به تبیین نگاه درون سازمانی و مسائل امنیتی داخل جامعه به‌ عنوان بخش اصلی وظایف این مجموعه اشاره کرد و گفت: به یقین اقدامات دورن سازمان و تدابیر و فعالیتهای برون ‌سازمانی نیروی انتظامی توأم با هم نقش‌آفرین خواهد شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود مشکلات و چالشهای فراوان در جامعه، دغدغه امروز همه دلسوزان و نیروهای انتظامی را رفع این مشکلات دانست و افزود: به یقین ساماندهی و اصلاح مسائل و مشکلات موجود جامعه تنها با برخوردها و اقدامات نیروی انتظامی مرتفع نخواهد شد.
 
وی با بیان این که برخورد با مفاسد، نازیبایی‌ها و اقدامات پشت پرده درون جامعه نیازمند حرکتی همگانی است، گفت: همه دستگاهها باید دست در دست هم در راستای نقش آفرینی و مقابله با این مفاسد وارد میدان شوند و نقش خود را همگام با ناجا به خوبی ایفا کنند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام ضعف در پیوستگی و هم‌افزایی دستگاه‌ها برای مقابله با نازیبایی‌ها و مفاسد را مانع اصلی حرکت جامعه و دستگاه به‌ سوی سلامت دانست و از عدم به هم پیوستگی به‌عنوان حلقه مفقوده رساندن جامعه به سلامت و کمال یاد کرد.
 
امام جمعه شهرکرد با بیان این که انتظار مردم و دلسوزان انقلاب از نیروی انتظامی بروز و ظهور داشتن اقدامات این نهاد در فضای عمومی جامعه است، فعالیتهای دورن سازمانی این مجموعه را قابل تقدیر دانست.
 
رییس استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری، کاهش چشمگیر گلایهها و گزارشات مردم درباره عدم رضایت از این مجموعه را نشان از سلامت و پویایی نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: امروز به گواه مردم و دلسوزان نظام، نیروی انتظامی از سالمترین و کم‌تخلفترین مجموعه‌ها در کشور محسوب می‌شود.
 
وی با بیان این که حاکم کردن چنین روحیه و فضایی در این مجموعه‌ها با توجه به انتظارات، سلایق و توقعات بیجای افراد کار آسانی نیست، گفت: مجموعه نیروی انتظامی علی رغم حساسیت‌ها و شرایط خاص مترتب بر آن، توانسته تکریم ارباب رجوع و سلامت درونی را حاکم کند./9457/پ202/ب2
ارسال نظرات