۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۲۳۲۷۵۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مجاهدت بسیج در جبهه فرهنگی دسیسه های دشمن را خنثی می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که امروز بسیج در عرصه های گوناگون به خوبی می درخشد، گفت: مجاهدت بسیج در جبهه فرهنگی دسیسه های دشمن را خنثی می کند.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز، در اجتماع بزرگ بسیجیان سپاه ناحیه خرم آباد که در سالن تختی برگزار شد، گفت: پس از گذشت 35 سال از عمر پربرکت شجره طیبه بسیج، امروز آحاد مردم جامعه اسلامی به بسیجی بودن افتخار می کنند.

وی با بیان این که بسیج درختی است که ریشه ای از ایمان و اخلاص دارد، افزود: بسیج برای رضای خدا قدم برمی دارد و ریشه درخت بسیج در ولایت به خوبی جا گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ماندگاری بسیج را به برکت اتصال به ولایت دانست و عنوان داشت: بسیج درختی است که شاخه های تنومندی چون بصیرت، آگاهی و دشمن شناسی دارد.

وی با بیان این که فناوری هسته ای از ثمرات ارزشمند بسیج است، تصریح کرد: این فناوری با تفکر بسیجی شکل گرفت.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که درخت تنومند بسیج برگ های فراوانی دارد، افزود: هرکدام از این برگ ها در سرزمینی قرار دارند که مایه نجات و سعادت آن سرزمین هستند.

وی مجاهدت در راه خدا را از برگ های درخت بسیج بیان کرد و گفت: عملکرد جهادی بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس و عرصه های گوناگون به خوبی درخشید.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که امروز بسیج به خوبی در جبهه فرهنگی می درخشد، ابراز داشت: جهاد در جبهه فرهنگی کم تر از جهاد در جبهه جنگ نیست.

وی با اشاره به ثمره بسیج در جبهه فرهنگی خاطرنشان کرد: امروز مجاهدت بسیج در جبهه فرهنگی، دسیسه های دشمن را خنثی می کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: اگر روزی بسیج جلوی تجاوز بعثیان را گرفت، امروز نیز جلوی تجاوز دشمنان را خواهد گرفت.

عدالت برگ شجره طیبه بسیج است

وی عدالت را برگ درخت بسیج بیان کرد و افزود: شعار بسیج امروز جهانی شده شده است و مبارزه با ظلم و ستم و مبارزه با استکبار امروز خواسته دنیا شده است.

امام جمعه خرم آباد علت اصلی عدم توافق هسته ای را زیاده خواهی آمریکا بیان کرد و عنوان داشت: آمریکا به دنبال این است که سیطره خود را بر دنیا جهانی کند، اما مردم دنیا از آمریکا بیزار هستند.

تفکر بسیجی در ایران حاکم است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که امروز تفکر بسیجی در ایران اسلامی حاکم است، یادآور شد: مدافعان جمهوری اسلامی ایران در این مذاکرات هرگز تن به ذلت نمی دهند و شعارشان هیهات من الذله است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جوان بسیجی امروز در عرصه های گوناگون علمی، فناوری، معنویت، اجتماعی و سیاست همچون گل می درخشد.

امام جمعه خرم آباد بیان داشت: دشمنان باید بدانند که بسیج مقاوم تر، باشکوه تر و استوار تر از گذشته در برابر توطئه های دشمن ایستادگی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه نمونه این درخشش بسیجیان را شکوه مقاومتی بیان کرد که امروز بسیجیان خرم آباد به جود آوردند.

دفاع از دستاوردهای انقلاب مهم ترین وظیفه بسیج است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که امروز بسیجیان رسالت سنگینی بر دوش دارند، گفت: دفاع از اسلام ناب و خون شهدا، ایستادگی در برابر ظلم و دفاع از دستاوردهای انقلاب وظیفه آحاد مردم جامعه و بسیجیان است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که بسیج رنگ الهی دارد، تصریح کرد: بسیج رنگ عوض نمی کند و باید با بصیرت و هوشیاری در راه خویش ثابت قدم باشد./9459/پ201/ب2

ارسال نظرات