۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۳۳۰۹۲
دریادار سیاری تأکید کرد؛

آمادگی کامل دریادلان ولایتمدار برای نمایش اقتدار و سربلندی نظام

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان این‌که نیروی دریایی مظهر اقتدار ملت در عرصه دریاها است، گفت: امروز دریادلان ولایتمدار آمادگی دارند تحت فرمان رهبر معظم انقلاب با هر تهدیدی مقابله کرده و اقتدار، سربلندی و سرافرازی نظام اسلامی ایران را به عنوان مظهر اقتدار ملت به نمایش بگذارند.
دريادار حبيب الله سياري فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با بیان این‌که نیروی دریایی مظهر اقتدار ملت در عرصه دریاها است، گفت: دریادلان توانمند نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مبارزه با ایران هراسی، جلوگیری از انزوای سیاسی، خنثی کردن ترفندهای دشمن و به نمایش گذاشتن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند.
 
وی در ادامه با تأکید بر این‌که نیروی دریای اقتدار نظام اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارد، حضور در دریاهای آزاد مانند دریای آزاد و مدیترانه برای خنثی کردن ترفند ایران هراسی و انزوای سیاسی جمهوری اسلامی ایران، تحکیم روابط با کشورهای همسایه دریا و ارسال پیام صلح و دوستی به این کشورها را از مأموریت‌های مهم آن برشمرد.
 
فرمانده نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب می فرمایند نیروی دریایی نیروی نظامی، علمی، بین‌المللی و سیاسی است، گفت: امروز سی دومین ناوگروه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های کشور و عرصه‌های آزاد حضور دارد و توانمندی کشور را به نمایش می‌گذارد.
 
دریادار سیاری برقراری امنیت برای کشتی‌های تجاری و نفت‌کش را از دیگر مأموریت‌های نیروی دریایی ارتش خواند و گفت: دزدان دریایی تجارت کشورها را به خطر انداخته‌اند و اگر نتوان از کشتی‌های تجاری حمایت کرد آسیب جدی به اقتصاد جامعه وارد می‌شود که نیروی دریایی ارتش در این حوزه نیز به خوبی فعال است.
 
وی تصریح کرد: امروز نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در انجام فرمان رهبر معظم انقلاب در مبارزه با دزدان دریایی نزدیک 2 هزار فروند کشتی دریایی را اسکورت کرده، 150 درگیری با دزدان دریایی داشته و امنیت کشتی‌های 22 کشور جهان را برقرار و اقتصاد کشور را حفظ کرده است.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان این‌که فرمانده معظم کل قوا یکی از نتایج مهم عملیات دریایی را سالم ماندن اقتصاد کشور می دانند، افزود: امروز دریادلان توانمند نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مبارزه با ایران هراسی، جلوگیری از انزوای سیاسی، خنثی کردن ترفندهای دشمن و به نمایش گذاشتن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند.
 

وی گفت: امروز دریادلان ولایتمدار با حضور در دریاهای سرزمینی و دریاهای آزاد با توکل به خدا و پشتیبانی مردم تحت فرمان رهبر معظم انقلاب آمادگی دارند برای حفظ مرزهای دریایی، منابع و منافع کشور در دریاها علیه هر تهدیدی مقابله کرده و اقتدار و سربلندی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به عنوان مظهر اقتدار ملت به نمایش بگذارند./920/پ202/ج

ارسال نظرات