۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۲۳۴۰۱۳
امام جمعه بابلسر:

ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی آمریکا به الگویی در دنیا تبدیل شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابلسر گفت: ایستادگی و پایداری جمهوری اسلامی و کوتاه نیامدن از مواضع و حقوق مسلم خود در جهان مورد تحسین ملت های دیگر است.
امام جمعه بابلسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابلسر، حجت الاسلام علی اکبر طلابیان، امام جمعه بابلسر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان  با بیان این که امور کشور بر اساس نتایج مذاکرات هسته ای اداره نمی شود، گفت: تمدید مذاکرات هسته ای به ضرر طرف های غربی است زیرا حقیقت به تدریج علیرغم فضا سازی های رسانه ای و غبار آلود کردن فضای جهانی، حقانیت جمهوری اسلامی برای همگان در حال آشکار شدن است.

 

امام جمعه بابلسر در ادامه سخنان خود افزود: ایستادگی و پایداری جمهوری اسلامی و کوتاه نیامدن از مواضع و حقوق مسلم خود در جهان مورد تحسین ملت های دیگر است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه، ضرر اصلی به نتیجه نرسیدن مذاکرات را برای طرف غربی بیان و تصریح کرد: آنها علیرغم فشارها و تحریم های سنگین نتوانستند نتیجه دلخواه را در مذاکره به دست بیاورند و این موجب اضمحلال قدرت آنها در دنیا است.

 

وی افزود: 12سال است که در اوج فشارهای دشمنان به پیشرفت های هسته ای خود ادامه داده ایم و هرگز ناامید نشده ایم و این راه را به فضل خدا ادامه خواهیم داد.

 

حجت الاسلام طلابیان بابلسر با اشاره به بی نتیجه بودن تمدید هفت ماهه مذاکرات برای جلوگیری از پیشرفت هسته ای ایران اسلامی گفت: مسؤولان همواره بر ادامه غنی سازی تاکید کردند و مذاکرات فرصتی برای طرف های غربی برای عدم تکرار اشتباهات گذشته شان است.

 

وی تمدید مذاکرات را ضرری برای طرف های غربی دانست و تصریح کرد: تمدید مذاکرات موجب نخواهد شد که تیم مذاکره کننده ایرانی اجازه زیاده خواهی را به آنها بدهد.

 

امام جمعه بابلسر با بیان این که امروز شاهد خیزش های مردمی و اعتراض به تبعیض در کشورهای غربی به ویژه آمریکا هستیم، اذعان کرد: آشوب های موجود در آمریکا نتیجه زورگویی آنها به دنیا است و آنها سعی داشتند که ما را متهم به عدم رعایت حقوق بشر کنند که اعترض به تبعیض نژادی در آمریکا موجب رسوایی خودشان در دنیا شد.

 

وی افزود: تولید و کارکردن 19هزار سانتریفیوژ در مراکز هسته ای و غنی سازی، حق مسلم ایران بر اساس پروتکل های بین المللی است و کسی نمی تواند ملت ما را از حق قانونی خود منع کند.

 

حجت الاسلام طلابیان ولایتمداری و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری را در همه زمینه ها مورد تاکید قرار داد و گفت: ملت ایران در جهت حمایت از تیم مذاکره کننده به مثابه کوه پشت آنها ایستاده اند و همان گونه که رهبر معظم انقلاب حمایت کردند از فرزندان ایران اسلامی در مذاکرات حمایت خواهند کرد. /1313/پ202/ب1

ارسال نظرات