۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۲۳۴۲۴۶
امام جمعه شهرکرد خبر داد؛

جمع آوری 441 هزار سند از شهدای چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که بکوشید کنگره شهدای استان را با جمع آوری کامل آثار شهدا پربار و پرمحتوا برگزاری کنید، جمع آوری بیش از 441 هزار سند از شهدای استان را تحسین برانگیز و قابل قبول دانست.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجتالاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز، در نشست بررسی و برنامه ریزی کنگره 2400 شهید این استان، تجلیل‌ و معرفی شهدا به واسطه برگزاری این گونه کنگره ‌ها و یادواره‌ ها را با‌ زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و قدرشناسی‌ از آنان‌ حاوی‌ درس های‌ مفید برای‌ نسل‌های‌ امروز و آینده‌ دانست.
 
امام جمعه شهرکرد با یادآوری این که خروجی برگزاری یادواره ‌های شهرستانی، قشری، محله‌ای و پایگاهی به برگزاری کنگره بزرگ استانی منجر می‌شود، تصریح کرد: خوشبخانه مقدمات برگزاری کنگره بزرگ شهدای استان به واسطه اجرای بیش از هزاران یادواره شهدا و جمع آوری بیش از 441 هزار سند در استان فراهم شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به این که برگزاری همه کنگره‌ های استانی زیر نظر شخص رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: برای نخستین بار در استان کنگره ‌ای با گستردگی و عظمت فرا استانی و ملی برگزار خواهد شد و رهبری انقلاب نیز نسبت به برگزاری این گونه برنامه ‌ها نظر و عنایت ویژه قائل هستند.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که بکوشید کنگره شهدای استان را با جمع آوری کامل آثار شهدا پربار و پرمحتوا برگزاری کنید، جمع آوری بیش از 441 هزار سند از شهدای استان را تحسین برانگیز و قابل قبول دانست.
 
این مقام مسؤول با بیان این که در راستای جمع آوری کامل آثار شهدا باید خانه به خانه و فرد به فرد مراجعه و برنامه‌ریزی کنید‌، خاطرنشان کرد: جمع‌آوری کامل آثار شهدا یک گنجینه ارزشمند و بالنده برای استان به یادگار خواهد گذاشت که در راستای تحقق این مهم باید خانه به خانه تلاش ‌کرد.
 
وی برگزاری این گونه یادواره‌ها برای معرفی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و نسل جوان را در برابر حرکت و مجاهدت الهی شهدا اقداماتی جزئی و ناچیز دانست.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که شهدا رفتند و بار خدمتگزاری و صیانت از انقلاب و نظام را بر دوش همگان نهادند، تصریح ‌کرد: ما نیز باید با الگوگیری از راه و مسیر شهدا این امانت و بار گرانبها را به مقصد نهایی برسانیم.
 
رییس استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری بر آمادگی همه جانبه استان برای برگزاری گنگره شهدا تأکید کرد و افزود: امروز در این کشور راه خدا، دین و تحقق احکام اسلامی تأمین ‌کننده سعادت حقیقی ملت ایران بوده و این همان راهی است که دلاور مردان این سرزمین برای ادامه آن سختی‌ها را تحمل کردند و با مجاهدت خود بهترین و باشکوه‌ ترین حماسه‌ها را آفریدند./9457/پ202/ب2
ارسال نظرات