۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۲۳۵۳۹۸
آیت الله طبرسی:

مبارزه با مفاسد اقتصادی از شعار به عمل تبدیل شود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با بیان این که مفاسد اقتصادی بدون ملاحظه و قاطعانه به مردم معرفی شوند، گفت: مدیران باید برای معرفی مفسدان اقتصادی گام برداشته و در این راستا هیچ گونه ملاحظه ای نداشته باشند.
آيت الله نورالله طبرسي، نماينده ولي فقيه درمازندران و امام جمعه ساري،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران، امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز مازندران با بیان این که انسان باید در مسیر تحقق تقوا گام بردارد، گفت: تقوامحوری زمینه ساز سعادت و رستگاری انسان است که می تواند زندگی انسان را به تعالی برساند.


وی با اشاره به این که گروه داعش در کشورهای منطقه در حال فعالیت است، بیان داشت: این گروه با نام دین در حال ضربه زدن به اسلام است که دست اقدامات و کشتارهای فراوانی می زند.


امام جمعه ساری با تاکید بر این که گروه داعش ساخته و پرداخته ایادی استکباری است، تصریح کرد: ایادی استکباری از این گروه را در راستای خدشه دار کردن دین مبین اسلام استفاده کرده و در واقع به دنبال تحقق اهداف و منافع خود هستند.


عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حضور میلیونی از عاشقان امام حسین(ع) در کشور عراق مشاهده می شود، ادامه داد: عاشقان و دلدادگان حسینی با پای پیاده در مراسم اربعین حسینی حضور پیدا کردند که این نشانگر عزت و عظمت امام حسین(ع) و نهضت والای ایشان است.


وی با تاکید بر این که امام حسین(ع) در دل های همگان نفوذ دارد، افزود: عشق والا به امام حسین(ع) نشانگر روحیه ایثارگری و از خودگذشتگی گرانقدر این امام همام و یاران بزرگوارشان بوده است.


آیت الله طبرسی با اشاره به هراس دشمنان اسلام از این حضور پرشور و گسترده، گفت: دشمنان نمی خواهند این عزت و عظمت مسلمانان را در راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی نمایش دهند که در واقع دشمنان از این حضور گسترده هراسان هستند.


نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به برگزاری همایش ارتقای سلامت نظام اداری، بیان داشت: باید اهتمام ارزنده و والایی در راستای مقابله با مفاسد اقتصادی وجود داشته باشد که این خواسته همگان است.


وی با بیان این که مفسدان اقتصادی بدون ملاحظه به مردم معرفی شوند، بیان داشت: مدیران باید برای معرفی مفسدان اقتصادی گام برداشته و در این راستا هیچ گونه ملاحظه ای نداشته باشند.


امام جمعه ساری، افزود: شعارگرایی باید به مرحله عمل گرایی درآمده و اقدامات ارزنده، قاطع و شایسته ای در مسیر مبارزه با مفاسد اقتصادی صورت گیرد.


آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود با بیان این که خدمت به مردم باید به نحوی ارزنده از سوی مدیران صورت گیرد، گفت: اهتمام گرانقدری باید در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم وجود داشته باشد و کارهای آنان به بهترین نحو ممکن صورت گیرد./950/پ201/ب4

ارسال نظرات