۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۲۴۱۰۵۲
امروز در قم؛

بزرگداشت شهید نواب صفوی و شهدای فدائیان اسلام برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگداشت شهید نواب صفوی و شهدای فدائیان اسلام در سالن همایش های شهرداری قم به مناسبت پنجاهمین سال شهادت این شهید برگزار شد.
شهيد نواب صفوي، فدائيان اسلام
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش بزرگداشت شهید نواب صفوی و شهدای فدائیان اسلام پیش از ظهر امروز در سالن همایش های شهرداری قم به مناسبت پنجاهمین سال شهادات این شهید برگزار شد.
 
قابل ذکر است در این جلسه خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و مدیران ملی ، نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران، ارتش، بیون مراجع تقلید، اعضای خدمات شهری، شهردار قم و سرلشکر حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان میهمان ویژه حضور داشتند.
 
این همایش با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه علی ابن ابی طالب(ع) و بنیاد حفظ آثار و بسیاری از نهاد ها برگزار شد.
 
در ابتدای همایش محمد مهدی عبدخدایی در این همایش با اشاره ای به گفته های شهید نواب صفوی به عظمت این شهید پرداخت و گفت: شهید نواب صفوی در اوج قربت به شهادت رسید و زمانی که درباره فعالیت شهید از او پرسیدند جواب داد از هر قطره خونم یک نواب صفوی می روید.
 
 در ادامه این همایش حاج قاسم صادقی مشاور فرمانده سپاه تهران با اشاره به اهمیت توجه به شهدا در جامعه اسلامی گفت: اگر شهدا نبودند دشمنان در خانه های ما حضور داشتند بنابراین ما باید به شهدا ببالیم و سعی کنیم به آن ها بپیوندیم.
 
وی مبارزه با دشمن را سنجش افراد جامعه دانست و اظهار داشت: زمانی که شیپور جنگ و مبارزه به صدا در بیاید مردان و دلیران جامعه آمادگی خود را اعلام می کند.
 
گفتنی است این همایش با پیام از سوی حضرت آیت الله جوادی آملی شروع شد و با سخنرانی سرلشکر فیروز آبادی پایان یافت.
 
قابل ذکر است در پیان مراسم به خانواده های شهدای فدائیان اسلام از سوی برگزار کنندگان یادبودی داده شد و بعد از پایان مراسم شرکت کنندگان به سوی یادمان شهید نواب صفوی برای گل افشانی رفتند./1322/پ202/س
ارسال نظرات