۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۲۴۱۱۷۱
آیت الله نورمفیدی:

تخریب چهره اسلام ناب در جهان، هدف حوادث اخیر در فرانسه بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گرگان، تخریب چهره واقعی اسلام و متزلزل کردن جایگاه مسلمانان در جهان را مهم ترین هدف طراحان حمله تروریستی در فرانسه دانست و گفت: غربی ها از گسترش اسلام ناب در جهان بسیار هراسان هستند و با این گونه اقدامات تلاش می کنند جایگاه اسلام در جهان را تضعیف کنند.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت‏ الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان به حوادث اخیر در فرانسه اشاره کرد و با بیان این که گروه تروریستی داعش مورد حمایت آمریکا و فرانسه بوده است، گفت: کشورهای غربی همواره از فعالیت های این گروه تروریستی در خاورمیانه حمایت کردند.

 

وی با بیان این که حمله عناصر این گروه تروریستی به دفتر نشریه شارلی ابدو نتیجه حمایت های کشورهای غربی به ویژه آمریکا و فرانسه این گروه های جنایت کار است، خاطرنشان کرد:   غربی ها در سال های اخیر با حمایت مالی و تسلیحاتی از گروه های تروریستی موجب کشته شدن هزاران انسان بی گناه در منطقه شدند.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که این گونه اقدامات تروریستی از سوی ایران اسلامی به شدت محکوم است، تصریح کرد: به دنبال این حادثه تروریستی در فرانسه تظاهرات سراسری بر علیه این عمل قبیح صورت گرفت که ما هم از شرکت در این راهپیمایی به صورت مشروط حمایت می‌کنیم.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ایران اسلامی همواره در خط مقدم مقابله با گروه های تروریستی بوده است، افزود: امروز با همکاری های ایران با عراق گروه تروریستی داعش کاملاً زمین گیر شده و زمینه نابودی کامل آن فراهم شده است.

 

امام جمعه گرگان با تأکید براین که محکوم کردن خشونت و ترور وظیفه هر انسان آزاده و نیک سرشتی است، خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره با هر گونه جنگ و خونریزی در هر نقطه ای از جهان مخالفت و آن را محکوم کرده است.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رییس جمهور فرانسه در مراسم راهپیمایی در فرانسه جای تعجب دارد، گفت: این ها خود حامیان اصلی گروه های تروریستی به ویژه داعش در خاورمیانه هستند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به حمایتی که این افراد از گروه‌های تروریستی مانند داعش و طالبان دارند، دیگر نمی‌توانند به بهانه محکوم کردن حمله به دفتر نشریه به اهداف کلان خود از طریق راه‌اندازی راهپیمایی‌های سراسری، برسند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، تخریب چهره واقعی اسلام و متزلزل کردن جایگاه مسلمانان در جهان را مهم ترین هدف طراحان این حمله تروریستی در فرانسه دانست و خاطرنشان کرد: غربی ها از گسترش اسلام ناب در جهان بسیار هراسان هستند و با این گونه اقدامات تلاش می کنند جایگاه اسلام در جهان را تضعیف کنند.

 

امام جمعه گرگان در ادامه سخنان خود به رسالت امروز امت اسلامی به ویژه علمای اسلام در نشان دادن چهره واقعی اسلام به دنیا اشاره کرد و گفت: امروز باید در برابر توطئه افکنی های دنیای کفر، اسلام ناب را به دنیا نشان دهیم.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که دین مبین اسلام دین مهربانی، مدوت و دوستی است، افزود: تلاش غرب برای تضعیف چهره اسلام ناب در جهان شکست خورده است.

 

وی در ادامه با اشاره به 26 دی ماه که مصادف است با سالروز فرار شاه معدوم گفت: خاندان پهلوی نماد بارز سرسپردگی و وابستگی به دنیای غرب در دوران سلطنت خود بوده و خوشبختانه با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی خودکامگی‌ها به پایان رسید.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که با پیروزی انقلاب اسلامی نظامی پایه‌گذاری شد که اساس آن مردم‌سالاری دینی و اعتماد متقابل به مردم است، افزود: البته مردم و مسؤولان ما برای پایه‌گذاری و حفظ این نظام الهی هزینه‌های مادی و معنوی بسیاری را پرداخته‌اند و نهال انقلاب را با خون آبیاری کرده‌اند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در خطبه نخست نماز جمعه این هفته گرگان، مهم‌ترین درد معنوی انسان در عصر حاضر را بی‌پناهی و سردرگمی دانست و گفت: انسان هایی هستند که با دارا بودن ثروت و قدرت باز هم احساس بی پناهی می‌کنند، که براساس آیات قرآن کریم  این نوع وابستگی و سرسپردگی همانند خانه عنکبوت است که سست عنصر است./1315/پ201/ب1

ارسال نظرات