۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۴۳۷۵۸
حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام:

پیام رهبری به جوانان اروپا سبب پایان یافتن قدرت پوشالی غرب خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی را مشابه نامه امام راحل(ره) به گورباچوف دانست و گفت: به فضل الهی این پیام رهبری موجب روشنگری جهان بشری و پایان یافتن قدرت پوشالی غرب خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد، با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی، حق‌مداری، قانون‌مداری و دین‌مداری را سیره و روش همیشگی اهل تقوا در تعاملات اجتماعی، پیش برد اهداف و برنامه‌ها و تأمین یک زندگی سالم دانست.

 

امام جمعه شهرکرد، 11 دی ماه سالروز وفات حضرت معصومه(ع) را یادآور شد و تصریح کرد: وجود این بانوی مکرمه برای ایران اسلامی در همه عرصه‌ها و لحظه‌ها منشأ خیر و برکت‌های فراوانی بوده است که محوریت شدن قم به عنوان مرکز نشر اسلام و احکام الهی یکی از نمونه‌ها بارز این عنایت‌ها است.

 

حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام، حضرت فاطمه معصومه(س) را الگویی بی‌نظیر برای همه جوانان و به ویژه دختران دانست و گفت: این بانوی مکرمه ازدواج هم نکرد اما عفت، پاکدامنی، حیا و ایمان خود را به خوبی حفظ کرد و همین ایستادگی و غیرت دینی موجب شده است که خدای متعال این چنین جایگاه و منزلت والا به ایشان عنایت کند.

 

وی افزود: عفت، پاکدامنی، خداترسی، ایمان، خضوع و خشوع در برابر اولیاء الهی، معرفت و بینش صحیح و بندگی به معنای واقعی کلمه در محضر الهی از ویژگی بارز این بانوی مکرمه است که او را برای همیشه در تاریخ به یک الگویی بی‌بدیل تبدیل کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز دهه فجر و تبریک این ایام خجسته، مجاهدت و ایستادگی و استقامت ملت ایران را عامل اصلی در شکل گیری نظام و انقلاب اسلامی دانست.

 

این مقام مسؤول با یادآوری ایستادگی و مقاومت 36 ساله ملت ایران در برابر همه توطئه‌چینی‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان، صدور اسلام و انقلاب اسلامی به جهانیان را نتیجه این همه ایستادگی و مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: به برکت این ایستادگی انقلاب اسلامی روز به روز در جهان گسترش پیدا کرده است و بر عکس دشمنان روز به روز حقیرتر شده‌اند.

 

خطیب جمعه شهرکرد با تأکید بر این که صدور انقلاب اسلامی به جهان پنهان کردنی نیست، گفت: اسلام همچون خورشیدی تابان در جهان پر از ظلمت و استبداد می‌درخشد و نمی‌توان این تجلی نور را پنهان کرد.

 

وی حمله دشمنان به لبنان و هتک حرمت به ساحت پیامبر اکرم(ص) را نشان از اوج ضعف دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: این گونه اقدامات نابخردانه نه از روی قدرت بلکه نشان از اوج ذلت و ضعف و نابودی دشمن است که می‌کوشد به بهانه آزادی جلوی صدور اسلام را بگیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر این که هیچ کس نمی‌تواند جلوی صدور اسلام به جهان را بگیرد، مقاومت حزب الله لبنان و نامه سراسر بصیرت و حکمت رهبر فرزانه انقلاب به جوانان اروپا را دو سیلی محکم به دشمنان دانست.

 

وی بیان داشت: حزب الله لبنان با عملیاتی غافلگیرانه دشمن را مات و مبهوت کردند به طوری که دشمنان از شدت وحشت و بهت جرأت نکردند که خبر این حمله را به جهانیان منعکس کنند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی را مشابه نامه امام راحل(ره) به گورباچوف دانست و افزود: رهبری در این نامه سراسر دلسوزی جوانان را بر شناخت اسلام نه از ناحیه دشمنان، فتنه گران، رسانه‌های بیگانه و شبکه‌های به ظاهر مسلمان بلکه از منابع موثق و معتبری همچون قرآن و سیره پیامبر(ص) توصیه و تأکید کردند.

 

این مقام مسؤول اظهار داشت: پیام امام راحل(ره) منجر به فروپاشی قدرت شرق در جهان شد و به فضل الهی این پیام رهبری موجب روشنگری جهان بشری و پایان یافتن قدرت پوشالی غرب خواهد شد./9457/پ201/ب2

ارسال نظرات