۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۲۴۴۱۱۹
رییس ستاد دهه فجر استان کرمان خبر داد؛

اجرای 3 هزار برنامه تخصصی در ایام دهه فجر

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد دهه فجر استان کرمان در آیین بزرگرداشت 12 بهمن گفت: با توجه به اهمیت ایام دهه فجر، 3000 برنامه تخصصی در قالب نمایشگاهی، فرهنگی و ورزشی از سوی ستاد دهه فجر استان اجرا می شود.
مهدي صدفي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، مهدی صدفی، رییس ستاد دهه فجر استان کرمان، در مراسم بزرگداشت سالروز ورود امام امت که در مصلای امام علی کرمان برگزار شد، ضمن عرض تبریک ایام دهه فجر و جشن سی و ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، مقدم تمامی اقشار و اصناف به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران را گرامی داشت.

 

وی گزارش مختصری از برنامه های دهه مبارک فجر در استان کرمان ارائه کرد و گفت: با توجه به اهیمت این ایام، 3000 برنامه در قالب نمایشگاهی، فرهنگی و ورزشی در 25 کمیته تخصصی ستاد دهه فجر استان در نظر گرفته شده است.

 

صدفی خاطرنشان کرد: رویکرد این برنامه ها؛ تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در جمهوری اسلامی ایران، تحقق بخشیدن به آرمان های انقلاب اسلامی، فراگیر بودن برنامه های دهه فجر، ایجاد فضای شادابی و نشاط در جامعه، رعایت شئونات اسلامی به ویژه صرفه جویی در هزینه ها با توجه به اهمیت اقتصاد مقاومتی، مردمی و خوجوش بودن جشن ها و برنامه ها است.

 

وی در پایان از تمامی مردم دعوت کرد که امسال نیز مانند سال های گذشته در مراسم راهپیمایی 22 بهمن حضور پرشوری داشته باشند و از اعلام جزئیات این مراسم در آینده نزدیگ خبر داد./9703/پ203/ب4

ارسال نظرات