۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۲۴۴۳۲۳
آیت‌الله علوی‌ گرگانی:

جشن های دهه فجر با شکوه خاصی برگزار شود

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله علوی‌ گرگانی با اشاره به اهمیت شکرگزاری در برابر نعمت های خداوند متعال، گفت: جوانان و مسؤولان باید بدانند چه زحمت‌هایی برای این انقلاب کشیده شده و قدر این مسأله را بدانند.
آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سیدمحمد‌علی علوی‌گرگانی در دیدار جمعی از دانشجویان نیروی‌ انتظامی امین مرزن آباد که ظهر امروز برگزار شد به فرا رسیدن دهه فجر اشاره کرد و گفت: دهه فجر یکی از مناسبت‌های مهمی است که هر ساله باید با شور بیشتری برگزار شود.

                                                                        

 

وی با بیان این‌که امام راحل توانستند با رهبری مقتدرانه کشور را از چنگال ابرقدرت‌ها نجات دهد، ابراز داشت: جوانان و مسؤولان باید بدانند چه زحمت‌هایی برای این انقلاب کشیده شده و قدر این مسأله را بدانند.

 

 

حضرت آیت‌الله علوی‌ گرگانی با اشاره به اینکه مردم باید نسبت به فعالیت‌های خود با عزم راسخ قدم بردارند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب نماینده حجت خدا بر روی زمین است و باید در همه احوال و شرایط مطیع ایشان باشیم.

 

 

این استاد درس خارج حوزه علمیه در ادامه با بیان این‌که به وسیله حضور پیامبران و اهل بیت(ع) می‌توان راه سعادت را پیدا کرد، تصریح کرد: مومنان کسانی هستند که به خداوند ایمان دارند و برای جلب رضایت پروردگار تقوای الهی پیشه می‌کنند.

 

 

وی با اشاره به این‌که برخی از انسان‌ها به دلیل عدم شناخت خداوند، هیچ ابایی از انجام برخی کارها ندارند، افزود: آنها مانند دیکتاتوران و ظالمان در زمین رفتار می‌کنند اما در مقابل افرادی هستند که از خود می‌ترسند که دلیل این ترس عدم رعایت حقوق دیگران و ترس از اعمال خود است.

 

 

حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی در ادامه خاطر نشان کرد: وظایف انسان در مقابل پروردگار بسیار سنگین است و از همین رو است که انسان‌ها برای انجام وظایف خود از ائمه معصومین(ع) کمک می‌گیرند.

 

 

این استاد درس خارج حوزه علمیه ابراز داشت: در جامعه امروزی انسان‌ها هر چیزی را که ببینند باور می‌کنند از همین رو پیامبران و اهل بیت(ع) برای آشنایی و کمک به انسان‌ها از سوی خداوند فرستاده شدند تا راهنمای انسان‌ها باشند.

 

 

حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی در پایان با اشاره به این‌که برخی از مسؤولان در زمان مسؤولیت خود دچار خطا و اشتباه می‌شوند، گفت: دهه فجر دهه شکرگزاری از نعمت‌های الهی است و دولتمردان باید شاکر این باشند که در جمهوری اسلامی ایران مشغول به فعالیت شده‌اند./922/پ202/ج

 

ارسال نظرات