۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۲۵۱۹۷۵

نهمین گردهمایی مدیران تبلیغات اسلامی مازندران در محمودآباد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نهمین گردهمایی مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در شهرستان محمودآباد برگزار شد
سازمان تبليغات اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، نهمین گردهمایی مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در اردوگاه فرهنگی قرآنی چاکسر این شهرستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در این گردهمایی با اشاره به جایگاه حضرت زهرا(س)، گفت: جایگاه سیده النساء العالمین تنها از این بابت که ایشان دختر پیامبر، همسر ولایت و مادر امامت هستند که هر کدام از این صفات روشنگر شخصیت ممتاز و ارزشمند این بانوی بزرگ دین مبین اسلام است.

 

‏مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران، تصریح کرد: ولایت مداری حضرت فاطمه الزهرا(س) حد و مرز نشناخته و ایشان امام خود را شناخت و هم با گفتار خویش از او حمایت کرد.

 

وی ادامه داد: این بانوی بزرگوار جان پاک خود را در راه اثبات ولایت و حمایت از آن فدا کرده و مظلومانه به شهادت رسید و شهیده راه امامت شد.

 

حجت الاسلام شکریان بر لزوم ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: حضرت زهرا(س) دارای ویژگی های خاص و منحصربه فردی است که او را بهترین زنان بشریت کرده است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، افزود: ظاهر شناخت شخصیت و مقام حضرت زهرا(س) مسأله بسیار مهمی است که در واقع باطن عمیق تری دارد و آن سوق دادن بشریت به باطن دین یعنی مساله ولایت است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت آماده سازی مساجد بین راهی برای مسافران نوروزی، گفت: باید تلاش و اهتمام ارزنده ای در راستای آماده سازی مساجد برای ایام نوروز صورت گیرد.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که برنامه های گرانقدری باید در راستای عزاداری ایام فاطمیه صورت گیرد، بیان داشت: فرهنگ سازی خوبی باید برای ایام فاطمیه صورت گرفته و برنامه های تحویل سال نو برگزار شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان، تصریح کرد: باید گام های ارزشمندی صورت گیرد تا مصوبات به نحوی شایسته و آن گونه که لازم است صورت گرفته و خدمات خوبی ارائه شود./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات