۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۴
کد خبر: ۲۵۴۰۴۹
همزمان با ولادت حضرت فاطمه(س)؛

مراسم مادران آسمانی در تهران برگزار شد

خبرگزاری رسا - مراسم تکریم مادران آسمانی به مناسبت روز ولادت حضرت زهرا(س) در مسجد القصی تهران برگزار شد.
مراسم مادران آسمانی در تهران برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد شیخ جانشین فرماندهی بسیج مسجد الاقصی در مراسم تکریم مادران آسمانی به مناسبت روز ولادت حضرت زهرا (س) در تهران روز پنجشنبه 20 فروردین در مسجد الاقصی تهران برگزار شد، گفت: این طرح به مناسب تولد حضرت فاطمه زهرا(س ) در مناطق تهران برگزار می شود.


وی افزود: در منطقه 13 بیش از 2600 شهید است که هزار مادر و پدر شهید در قید حیات هستند و در سایر مناطق و نواحی تهران بزرگ این طرح به طور همزمان برپا می شود.


جانشین فرمانده بسیج پایگاه مسجد الاقی با بیان اینکه در این مراسم بسیجیان این مسجد در قالب گروه های چهار نفره به دیدار 1000 مادر شهید در سراسر پایتخت می روند، خاطرنشان کرد: این مراسم چند سالی است که توسط اعضای فعال مسجدالاقصی تهران پارس انجام می‌شود و هر سال بر تعداد این دیدارها نیز افزوده شده است.


شیخ با بیان اینکه در سال 89 از 50 مادر شهید تجلیل و عیادت به عمل آمد، عنوان کرد: در سال های بعد این دیدار ها افزایش یافت و یکی از نکات مهم همراه شدن سایر مناطق تهران با این طرح فرهنگی بود.


وی با اعلام اینکه در این طرح دفترچه یادداشت هایی تهیه شده است که خاطرات شهدا در آن جمع آوری و ضبط می شود، اظهار داشت: بسیجیانی که در این طرح همراه شده اند باید با نیت قلبی قدم بردارند و این کار مخلصانه است و طبق فرمایش امام خانواده شهدا گنجینه انقلاب هستند و به گفته مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن شهدا کمتر از شهید شدن نیست.


در پایان این مراسم جمعی از بسیجیان با شاخه های گل و هدایایی از هزار مادر شهید در قالب گروه های دیدار به عمل آوردند و روز مادر را گرامی داشتند.


گفتنی است در این طرح جمعی از مسؤولان شهردای تهران، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مسؤولان بسیج از جمله سروری رییس شورای شهرتهران و سردار موذن زاده در این مراسم حضور داشتند./818/پ202/ب

ارسال نظرات