۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۲۵۵۳۴۶
نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

برگزاری اجلاسیه های شهدا انجام تعهد نسبت به رزمندگان جبهه حق است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: برگزاری اجلاسیه‌های شهدا بخشی از انجام تعهدات فردی و اجتماعی همه ما نسبت به رزمندگان عرصه جهاد و شهادت و جبهه حق علیه باطل است.
اجلاسيه شهداي ميامي اجلاسيه شهداي ميامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شاهرود، حجت‏الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، شب گذشته در آیین اصلی و پایانی اجلاسیه شهدای شهرستان میامی که با حضور استاندار، نماینده مردم شهرستان‌های میامی و شاهرود در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه‏های اجرایی شهرستانی و استانی، خانواده معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و مردم شهیدپرور در حسینیه اعظم این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن میهن اسلامی و قدردانی از برگزارکنندگان این اجلاسیه بزرگ اظهار داشت: قدر و منزلت شهدا آن چنان است که کلام را گویای توصیف آن نیست.

 

وی با تأکید بر اینکه با رهروی صادقانه و حراست از راه و هدف شهیدان حق آنان را باید ادا کنیم، افزود: برپایی یادواره‏ها و اجلاسیه‏های شهدا در اقصی نقاط کشورمان افزون بر انجام تکلیف و وظیفه؛ در حقیقت بازگوکننده رشادت، ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی آن دلیرمردان عرصه جهاد و شهادت است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه شناخت آرمان‏ها و اهداف شهدا امروز یک ضرورت در جامعه به‌ویژه برای نسل جوان ما است، خاطر‌نشان کرد: عزت، عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک و پربرکت شهدا و جان‌فشانی‌های ایثارگران هستیم.

 

حجت‏الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با بیان اینکه شهدا با بصیرت و آگاهی راه و مسیر درست را انتخاب کردند و در قلب تاریخ تا همیشه جاودان و ماندگار خواهند ماندند، تصریح کرد: ولایت‏مداری شهدا ارزش کار آنها را دو صد چندان کرده است و امروز همگی ما باید این درس بزرگ را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مذاکرات هسته‏ای ایران و 1+5 اظهار داشت: در مذاکرات هسته‏ای ایران با قدرت‏های بزرگ دنیا، در یک طرف میز ایران و در طرف دیگر داعیه داران غربی قدرت و ثروت قرار گرفته‏اند و این خود نشان و گواه قدرت بی‏نظیر ایران در خاورمیانه و جهان است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اذعان رهبران سیاسی کشورهای غربی بر عظمت و اقتدار ایران اسلامی، اضافه کرد: امروز مدیریت و رهبری امام خامنه‏ای، خون پاک شهدا و زحمات و دستاوردهای تمامی دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی مایه عظمت و سربلندی ایران شده است.

 

گفتنی است، رونمایی از نرم افزار جامع شهدای شهرستان میامی با حضور استاندار و نماینده مردم میامی و شاهرود در مجلس شورای اسلامی، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، مداحی ذاکران اهل بیت(ع) از دیگر برنامه‌های اجلاسیه شهدای شهرستان میامی بود که با حضور کم‌نظیر مردم شهید پرور این شهرستان برگزار شد./977/پ202/ب4

ارسال نظرات