۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۲۵۵۶۳۵
عضو جامعه روحانیت شیراز:

نیازمندی ایران به کشورهای غربی خواسته مستکبران است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه روحانیت شیراز گفت: سیاست اصلی دشمنان ربطی به مسائل هسته ای ندارد و آن ها می خواهند ما همیشه نیازمند غرب و آمریکایی ها باشیم و تحت فشار آنان رژیم غاصب صهیونیستی را به رسمیت بشناسیم که این آرزو را به گور خواهند برد.
جامعه روحانيت شيراز

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جامعه روحانیت شیراز، حجت الاسلام محمد رضایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در جلسه دیروز جامعه روحانیت شیراز گفت: برخورد اخیر مقامات آمریکایی در قبال مسائل هسته ای اوج درایت مقام معظم رهبری را نشان داد.


حجت الاسلام والمسلمین رضایی تصریح کرد: ترفند جدید آنان این است که بگویند سوخت شما را تامین می کنیم و اورانیوم 5 درصد در اختیار ایران می گذاریم اما به همین وعده ها نیز عمل نمی کنند و به دنبال عدم دستیابی نظام ما به دانش هسته ای هستند.


وی با اشاره به استفاده حدود 10 کشور از تاسیسات هسته ای جهت ساخت بمب اتم در جهان اظهار داشت: چگونه آنان نگران کشورهای دارای بمب اتمی چون اسرائیل غاصب جنایتکار نیستند، اما از دستیابی کشور ایران که بر پایه مدهبی است که استفاده از سلاح کشتار جمعی و اتمی را حرام می داند، به دانش هسته ای هراس دارند؟


عضو جامعه روحانیت شیراز خاطرنشان کرد: مردم ما در طول تاریخ هیچگاه دنبال زیاده خواهی نبوده اند و حتی بعد از انقلاب اسلامی مورد تهاجم همه جانبه بسیاری از کشورها به سرکردگی عراق قرار گرفتند.


وی ادامه داد: بحث اساسی این است که استقلال و اقتدار نظام ما و رویارویی آن با مکتب غرب و آمریکا، برای مستکبران بسیار گران تمام شده است و از این رو به دنبال بهانه هایی هستند که علی رغم توافقات و بیانیه های مشترک، گستاخانه و یک طرفه، تعهدات را نقض کنند و به خیال واهی خویش نظام ما را تحت فشار قرار دهند.


حجت الاسلام رضایی با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهور ایالات متحده آمریکا ابراز کرد: معلوم می شود روی حرف آنان نمی توان حساب کرد و بهترین شیوه عملکرد مسؤولان ما همان راهی است که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند که نیازهای داخلی ما باید در کشور خودمان تامین شود.


وی اظهار داشت: سیاست اصلی دشمنان ربطی به مسائل هسته ای ندارد و آنها می خواهند ما همیشه نیازمند غرب و آمریکائیها باشیم و تحت فشار آنان رژیم غاصب صهیونیستی را به رسمیت بشناسیم که این آرزو را به گور خواهند برد.


تعجب از رسانه هایی که چشم را بر جنایات عربستان بسته اند


عضو جامعه روحانیت شیراز در جلسه امروز جامعه روحانیت شیراز با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور عربستان خاطرنشان کرد: تعجب از رسانه هایی است که گاهی کوچکترین مساله در ایران را تبدیل به یک نگرانی جهانی می کنند و حال چشم خود را بر روی جنایات عربستان بسته اند.


وی ادامه داد: امنیت زائران و توریست ها در این کشور به مخاطره افتاده است و براحتی حقوق افراد در آنجا پایمال می شود و دولت ایران به درستی سفر عمره را تعلیق کرد و این در پیروی از نظرات مراجع عظام تقلید و خواست عمومی مردم بود.


تک خوانی بانوان حرام است


حجت الاسلام رضایی همچنین به موضوع تک خوانی بانوان اشاره کرد و بیان کرد: ما آن چنان که از سخنان وزیر محترم ارشاد شنیده ایم، ایشان اعلام کردند که با موسیقی حرام مخالفیم؛ چه زن و چه مرد، و اخیرا در جراید منتشر شد که گفته بودند ما برنامه ای برای تک خوانی زن ها نداریم و این مطلب را تائید نمی کنیم.


وی افزود: قطعا این مساله با موضع گیری علما تعطیل خواهد شد و ان شاءالله نیاز به موضع گیری رسمی جامعه روحانیت نباشد./839/د101/ب4

ارسال نظرات